piątek, 21 października 2011

Koncert :)

Do końca nie wiedzieliśmy na kogo koncert idziemy. Śpiewały dwa zespoły :
Bożje Ovćice   i  Luxtorpeda .   Byli to koncerty rockowe. Ja osobiście nie przepadam za rockiem.Podczas koncertu Ks. Przemysław Kawecki przeprowadził z nami krótką rozmowę.
Zespół Bożje Ovćice pochodzi z Chorwacji szukałam o nich na internecie ale nic nie umiem znaleźć.
Koncert odbył się w CHCK ( Chorzowskie Centrum Kultury )  tutaj jest opisane o koncercie  click

                             BOŻJE OVĆICE :







LUXTORPEDA :




W drodze z koncertu :



8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę koncertu ;D fajny blog ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że musiało byc fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thx :) Dodałam twojego bloga do obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great pics ! I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it follow it =) Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tych zespołach ;o
    ale rock sobie cenię, bardzo ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Ja także o nich nigdy nie słyszałam. Ale jak byli w Chorzowie to całkiem dobrze o nich sądzę. haha. ;d zapraszam do mnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę zespołów ale ogólnie to słucham rocka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koncert musiał być świetny, zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*