poniedziałek, 17 października 2011

Tipsy !

Kiedy tylko mi się nudzi albo kiedy jestem chora i mam dużo wolnego czasu jak np. w tamtym  tygodniu to robię tipsy. Ale nie na paznokcie tylko tak naklejam na patyczek. Kiedyś nakleiłam sobie jednego ale ten klej co jest dołączony w zestawie dosyć kiepsko klei i nawet przy ubieraniu się tipsy odklejały się.


 
Różowe  <3



Kolorowe :)


Wszystkie  ;) 





Jeszcze nie pomalowane :)






 Jutro sprawdzian z Historii to idę sobie jeszcze powtórzyć :)



                                   Pa ;)




11 komentarzy:

  1. fajne zajęcie,może kiedyś też się pobawię lubię tworzyć różne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te różowe w kropeczki są świetne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się nazywa czcionka której używasz . ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te różowe w kropeczki (z kokardką) są przesłodkie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje talentu ;p
    zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tipsami:)Ale jak mam ochotę to idę do kosmetyczki bo te nie nadają się dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*