czwartek, 29 grudnia 2011

Blog 27

Hej
Pewnie też tak macie, jak sprzątacie to znajdzie się coś czego szukaliście, o czym już zapomnieliście.
Ja przy świątecznych porządkach znalazłam moją płytę Blog27  :)   Kiedyś uwielbiałam ich piosenki fajnie jest tak wrócić do piosenek których się słuchało kiedyś ;)   Na płycie była przyklejona naklejka na płytę musiałam to jakoś zdjąć i udało. Umyłam płytę wodą i żelem pod prysznic :)  Płyta działa jak kiedyś :)




Na płycie jest 12 piosenek  + 12 w wersji instrumentalnej ( do karaoke) i do tego książeczka z tekstem piosenek  przy każdej jest fajne zdjęcie :)


Właśnie grałam z siostrą w Quiz o Polsce ^^




21 komentarzy:

  1. Słuchałam kiedyś tego ; D

    +zapraszam do mnie wróciła po długiej przerwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. tez tak mam jak cos sprzatam to zawsze cos znajde :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Często tak mam, że znajduje stare/nowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam Blog 27 : )
    Kiedy to bylo.. teraz niedawno słyszalam nowe piosenki Toli. Nawet wpadają w ucho.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak uwielbiałam ten zespół , jeju :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mieszkam nad morzem, mam do niego około 100km ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. często znajduje jakieś stare płyty . ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. też ostatnio znalazłam w półce płytę Blog 27 ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakos nigdy nie przepadalam za nimi, ale faktycznie fajnie tak wrocic do starych piosenek, tez lubie ;)
    Szczesliwego nowego roku 2012! :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam ten zespół . Też go lubiłam ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha xD
    Też go lubiłam .
    A przekonała mnie do niego piosenka Hey Boy czy coś takiego . z tą blondyną xD

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam tę płytę! :)

    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje, troszkę się z nimi namęczyłam :)
    fajne prezenty dostałaś, bluzeczka, pendrive i kubek najlepsze :)
    Robię rzeczy z modeliny, może byłabyś czymś zainteresowana? Kilka moich wyrobów możesz zobaczyć w poprzednich notkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję ;) Twój też jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niektóre nawet fajnie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie lubiłam tego zespołu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog 27.. mm stare czasy^^

    Obserwuję, i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna to może być okładka płyty blog 27 a nie mgławica :)
    ale zignoruj w ogóle ten komentarz : ja się zaczynam o siebie martwic, bo ja wielbię wszechświat coraz bardziej

    OdpowiedzUsuń
  19. <3 Nie słuchałam tego nigdy, ale gdzieś widziałam tę okładkę i to nie raz ^^

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*