wtorek, 27 grudnia 2011

Essence

Bardzo lubię tą firmę kosmetyków, ponieważ oferuje nam dobre kosmetyki w dobrej cenie.
Oprócz kosmetyków które są dostępne zawsze są też co jakiś czas (1,2 miesiące) limitowane edycje.
                                                   Obecnie jest to Circus Circus :


A następne CRYSTALLICED (w styczniu) 


A teraz coś z moich kosmetyków :

Zmazywacz do paznokci

Bardzo lubię ten zmazywacz. Szybko i dokładnie zmazuje ciemne kolory lakierów,lakiery z dodatkiem brokatu z  paznokci.  
Jedyny minus to zapach jest mocny i nieprzyjemny


Cienie do powiek Quattro :


Są od mojej siostry.Wybrała motyw  niebieski.Kolory ładnie do siebie pasują.Troszkę się sypią , bez bazy za długo się nie utrzymują na powiece. Praktyczne opakowanie tylko szkoda że niema z zestawie aplikatora.
Jak już wiele internautek pisało ten czarny jest jakiś dziwny i wgl. nie idzie go nałożyć.

Zakrecony pilniczek :

Był jeszcze zapakowany w tubce ale jakoś nie wiem gdzie jest ;)
Lubię go jest mały i można go schować do kosmetyczki czy torebki. Szybko piłuje paznokcie Jest ładny ;)

LAKIERY :

Od lewej :
Top coat  soft touch special effect topper - Szukałam lakieru matującego w internecie widziałam że dość popularny jest z essence ale niestety nie było go u mnie ani w scc. Był jedynie z essence w kolorze nude i ten. Kupiłam to nie jest tak całkowicie matujący ale daje fajny,ciekawy efekt lubię go, jest wydajny i można się pobawić ;)
Nie wiem dlaczego na nalepce z polskim opisem pisze że to lakier do spękań, a na pękającym pisało że matujący -.-  

Multi dimension XXXL shine CZARNY -  na co dzień go nie używam, użyje go na sylwestra to pokaże wam jak wygląda na paznokciach. Dosyć szybko schnie trzyma się dosyć długo nie odpryskuje.

Multi dimension XXXL shine NUDE - Bradzo lubię ten lakier, ponieważ kolorek opasuję naprawde do wszystkiego !  Tak jak wyżej  dosyć szybko schnie i trzyma się dosyć długo.

Nail art stampy polish CZARNY -  To lakier do stempelków jest gęsty i mocno napigmentowany i nie używa się go do malowania paznokci. Po jakimś czasie robi się jeszcze gęstszy i trudno nim zrobić stempelki ale jakoś daje rade ;) 


Colour&go BEZBARWNY - Szczere to go nie lubię jest gęsty i wgl nie wysycha mogłabym trzymać go godzinami na paznokciach i nie wyschnie !  może trafiłam na jakąś felerną sztukę nie wiem ale więcej go nie kupie ! 


Zestaw do stempelków :

Na początku było gożej wychodził mi co czwarty wzorek ;p   Ale trochę wprawy i już jest lepiej, udaję mi się prawie za każdym razem.
Chyba zrobię całą notkę o nim jak się tego używa i jaki jest efekt ;)
W zestawie jest płytka ze wzorami, gumowy stempel i metalowa skrobaczka. 
Ostatnio w sklepie zauważyłam że przyszły nowe sztuki i tabliczki ze zworkami są lepsze ale nie będę kupować  bo po co mi po 2 sztuki skrobaczek i stempli ;)

Można dokupić osobne płytki jest chyba ale gdzie tylko idę do sklepu to jak na złość są jedne i te same które mi się nie podobają ;)


Zestaw blyszczyków :


Kupiłam je mamie na jakąś okazje ale już nie pamiętam jaką ;)
Są w poręcznym opakowaniu na magnes. Kolorki są ładne żywe w małych opakowankach z aplikatowami   
Kolory to Bezbarwny z brokatem-super się błyszczy na ustach, różowy, i pomarańczowy,  wszystkie mają jakieś dodatki brokatu ale ten pierwszy się strasznie błyszczy. 




















18 komentarzy:

  1. genialne te kosmetyki ^^
    podoba mi sie ten blog..:)
    obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz cudowny blog, bardzo mi się podoba :)
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne lakiery ten pierwszy z lewej strony ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne cienie a te błyszczyki mają świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te same cienie kupiłam mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ` podoba mi się to wszystko . ;DD
    ` obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo masz tych kosmetyków z Essensce.Ja miałam kiedyś maskare nie byłam do końca z niej zadowolona bo mega sklejał rzęsy.
    ...
    masz chwilke? zajrzyj.
    uroda-moda-blog.blogspot.com

    (sory za promowanie mego bloga)

    pozdrawiam SERDECZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory lakierów ;)
    A zestaw stempli do paznokci sama chciałabym mieć ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba ;D
    na pewno będę wpadać częściej.
    i obserwuję ;]
    pozdrawiam! ;* ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od jakiegoś roku używam taki jeden zmywacz z gąbeczką, który wcale nie śmierdzi jak inne tylko pachnie konwaliami! I szybko zmywa! Pozdrawiam!
    __________
    obserwujemy?
    +
    zapraszam do mnie
    http://zosia-szuber.blogspot.com/2011/12/cz-2-top-10-filmow-horrory-ktore-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  11. omg ile masz tych kosmetyków ;3 ja z essence mam mnóstwo lakierów, kocham tą firmę ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam kilka lakierów z tej firmy. Bardzo ładnie się trzymają, a są niedrogie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię tę firmę, zwłaszcza lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*