środa, 28 grudnia 2011

Prezenty

Na początku nie chciałam pokazywać swoich prezentów, ale widzę że większość bloggerek pokazuję to też pokaże ;)

Buty

Bluzka 

Pendrive ^^




                         Od Siostry portfelik :
                                                             Jest  fajny ma 3 przegródki


Na klucze

Na pieniądze

Na różne rzeczy

Od brata kubek i skarbonkę :


"Jestem Jędzą i dobrze mi z tym "  - Nie sugerujcie się napisem ;P

A reszta to wiadomo słodycze i jeszcze dres ale nie robiłam zdjęcia do miałam go na sobie ;)



29 komentarzy:

  1. Fajna bluzeczka i słodki portfelik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za komentarz i zapraszam do częstszego zaglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie ..
    Mogłabyś się spytać gdzie był kupiony ten Pendrive ?
    Jaki masz aparat ??
    Obserwuję ^.^
    Thx xD Ale moim zdaniem to zdjęcie nie jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty .;d
    dzieki za komentarz i zachecam do czestrzego obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki :)
    prezenty niczego sobie powiem szczerze - portfelik jest przesłodki : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę taki pendrive!!! Portfelem też bym nie pogardziła ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne buty też chcę takie ;<
    cudna ta pieczątka hahahh ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. portfel<3

    + mam taki sam zeszyt do japońskiego^^

    OdpowiedzUsuń
  9. super pendrive- jak nie przeczytałam podpisu to myślałam, że to zawieszka ;PPP Mega portfel!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. pendrive jest genialny !
    a kubek w sam raz dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie presenty ;D
    dziękuję. kocham tą bluzkę! <33

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej zauroczył mnie pendrive!!;*
    obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne but i bluzka !^^

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziękuję, oby się udało ;)

    Fajny zeszyt i długopis. bluzka też niezła.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne buty , bluzka , portfel i kubek oraz pomyslowy pendrive .

    P.s dziekuje za komentarz na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne prezenty. :)
    pendrive i portfel najlepsze <3 i buty też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  17. super prezenty ! a najładniejsze botki

    OdpowiedzUsuń
  18. super prezenty ! A najładniejsze są buty :)
    Malinka

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezenty ; )

    +zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Te buty są świetne. Pendrive też ^^
    A z tym kubkiem to prawda?? ^^ hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super prezenty ! :)
    fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję. A Mała Mi jest git.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*