piątek, 30 grudnia 2011

SCC x2


Hejka ;*
Już kiedyś miałam te fasolki tylko wersję owocową. We wtorek jak byłam w SCC, widziałam w Empiku że są te 36 smaków jest nawet popcorn !  
                                                     

                                                                Paczuszka kosztuje 4,99  :)                    

Niestety w mojej paczce nie było smaku marshmallow :(


I wczoraj Michalina do mnie zadzwoniła czy z nią nie pójdę do SCC no i tak byłam w SCC 2 razy w tygodniu  we Wtorek i wczoraj ;)

Wczoraj Kupiłam :

Pierścionek Serduszko  ^^

Torebka Jeansowa z CCC z Jennifer&Jennifer ( do kompletu butów też z J&J - 2 posty niżej )






21 komentarzy:

  1. ładny pierścionek ^-^
    nigdy nie jadłam tych fasolek ..

    OdpowiedzUsuń
  2. ladna torbka i pierscionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te fasolki są przepyszne! Oprócz fasolki o smaku masła :P Zapraszam do mnie ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionek wygląda rewelacyjnie :)


    Obserwuję Twojego bloga :)
    wwww.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja maślanych mam tak troszkę, najbardziej porządanym smakiem przeze mnie jest Cafe Late C: Przeważnie mam po 1 takiej fasolce na całe pudełko -.- Kiedyś miałam aż 2 :D ~!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionek mi się bardzo podoba, niestety torebka nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierścionek jest świetny! obserwuję i zapraszam do obserwowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. planuje kupić te fasolki od jakiegoś czasu ;)
    twój ulubiony smak ?
    ale w EMPIKU ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale boski pierscien! :) Szczęśliwego Nowego Roku i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierscionek zarąbisty ;DD
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny pierścionek <3
    +dziękuję za komentarz, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :)) Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny pierścionek:) wszystkiego naj w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega jest ten pierścionek.!; D
    Obserwuje i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiem, ze to kwestia smaku ale osobiscie strasznie nie lubie tych fasolek : Pp

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*