poniedziałek, 23 stycznia 2012

:)

Hej :)   Długo nie pisałam,wiem sorry.Za 4 dni mamy ferie to bd więcej pisać.
W środę zebranie z rodzicami -jakoś nie boję się zebrań tak jak inni ;D
Nasza klasa napisała najlepiej próbny test jeśli chodzi o matematyki  a z przyrodniczych byliśmy na 2, to fajnie ;)
Średnia naszej klasy jest okropna, chociaż wyższa niż w zeszłym roku coś ok. 2,30 ;P
mam 3 godziny nieusprawiedliwione-co roku im się nie wiem zskąd coś znajdzie...

No Hello Kitty miałam już 2 waniliowy i truskawkowy, a do tego jeszcze coś w rodzaju mlecznej kanapki ;D




A tu z Dnia Babci :
We włosach pałeczki !  <3


I jeszcze ze czwartku jak szliśmy na spotkanie z bierzmowania - był jeszcze śnieg !  :)



27 komentarzy:

  1. O jakie pytanie chodzi ;) ? Słuchaj, przejrzałam bloga i ojeju! masz zimę, gdziekolwiek nie mieszkasz, i cudne zdjęcia.! nie wspominając o uroczych paznokciach pomalowanych w paski ;) widzę że tak jak ja lubisz coś ładnego na paznokciach :)

    a ja zamiast pałeczek, czasami wpinam we włosy kolorowe kredki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie pytanie chodzi ;) ? Słuchaj, przejrzałam bloga i ojeju! masz zimę, gdziekolwiek nie mieszkasz, i cudne zdjęcia.! nie wspominając o uroczych paznokciach pomalowanych w paski ;) widzę że tak jak ja lubisz coś ładnego na paznokciach :)

    a ja zamiast pałeczek, czasami wpinam we włosy kolorowe kredki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm jogurt, uwielbiam. :)
    Pozdrawiam.
    http://1tocokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam ferie za 4 dni.;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chce ten jogurt :o

    zapraszam, u mnie NN
    bedzie mi niezmiernie milo jesli dodasz do obserwowanych :)
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba by mi bokiem wyszedł ten jogurt :D
    Pałeczki we włosach - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha xD
    Gdzie można kupić taki Jogurt ?

    OdpowiedzUsuń
  8. srednia mojej klasy tez okropna, 2.6 haha a to pierwsza tech :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie spotkałam się z jogurtem hello kitty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy nie widziałam jogurtu Hello Kitty xD
    pałeczki ^-^

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez nie spotkałam sie z takim jogurtem :) pozdrawiam... obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jogurcik ^ ^
    Obserwatorka :D
    Ja również zapraszam do obserwacji mojego bloga : )))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rogalikowy brelok jeszcze do wzięcia;) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widzialam nigdy jogurtu z HK :D Szok xD

    Obserwuję. Jeżeli podoba Ci się mój blog, to proszę, dodaj się do obserwujących :)
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepiej patrzeć na swoją średnią, a nie klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie widziałam takich jogurtów :O a chętnie bym spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne zdjęcia :D a jogurt jest przesłodki ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie widziałam jogurtu Hello Kitty ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. O matulu! jogurt Hello Kity! gdzie takie sprzedają? :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*