środa, 25 stycznia 2012

Fizyka :)

Właśnie wróciłam ze szkoły gdzie byliśmy napiszę w jutrzejszym poście bo dzień się jeszcze nie skończył :)

A tu ze wczoraj   Na fizyce robiliśmy doświadczenia z magnesami i opiłkami żelaza
                           
                      Tak to wyglądało gdy magnesy ustawiło się plus-minus
Zdjęcia z plus-plus  minus-minus nie mam :)
Taka fizyka to jest interesująca ! - wszyscy byli pozytywnie nastawieni do brania udziału w lekcji :)





Oto co wczoraj udało mi się zrobić :
Mam pełno podobnych kartek i innych które robię bez powodu a potem nie mam co z nimi robić chyba zacznę rozdawać ;)



20 komentarzy:

  1. Super blog,rzeczywiście musisz lubić motywy diamentów ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech to będzie prezent dla najlepszych czytelników! ^^ Taki miś :) Wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak będzie z ziemią kiedy nastąpi przebiegunowanie .

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wizytę na moim blogu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa masz szafki w szkole *.*
    Kiedyś ktoś mnie nauczył robić takie kartki ale już nie pamiętaaaam nic :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazek świetny! :D
    Szafki świetne, zazdroszczę. Moja klasa wykorzystuje zwykłą szafę w tym celu, jak to to dobrze, że nasza wychowawczyni kazała tam kiedyś posprzątać :D
    No i fajnie macie na EDB. U nas jest tak baba cięta, że masakra. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie wiem gdzie można takie dostać :) też robiłam takie doświadczenia w gimnazjum!

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha świetne to zdjęcie z magnesem hahaha
    J'adore!
    xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam fizykę za te doświadczenia <3

    xoxoxo martabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny misiu^^ Obserwujemy nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam to doświadczenie, chyba jedno z nielicznych na fizyce:/ bez nich nauka tego przedmiotu była nudna:/ I masz szafki! Szkoda, że ja tego nie doczekałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. też kiedyś bawiliśmy się magnesami i opiłkami żelaza, ale to na przyrodzie, jeszcze w podstawówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super misiu =] Dodałam się do obserwatorów twojego bloga, dodasz się do moich? Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, u mnie nie ma takich lekcji ... A co do kartki to jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie nie robimy doświadczeń z fizyki, a szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyślij jedną (Kartkę) do mnie :)

    Zapraszam do mnie:
    http://piootrek86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. misiek świetny. :3
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*