piątek, 27 stycznia 2012

Galeria MM

Wczoraj były tylko 3 pierwsze lekcje czyli: Dyrektorska,Geografia,Angielski-na którym miała być kartkówka ale z racji tego że było tylko parę osób to pani odwołała i bd po feriach :)  Po 3h przyszły do nas 6kl SP. na dni otwarte klasy musiały wyjść żeby nie przeszkadzały więc poszliśmy na chwilkę do Galerii MM, a później nasza klasa poszła na górkę ^^  Oczywiście nikt ze sobą nie niczego na czym można byłoby zjeżdżać ale dla naszej klasy to nie problem odrazu znalazło się tyle przedmiotów na którym każdy spokojnie mógł zjechać po parę razy ;) .  Nasz klasa i Wychowawczyni nie jest taka sztywna jak inni, reszta albo cały czas chodziła,albo byli przez cały czas w tej galerii..

Parę zdjęć z wystawy :





A dziś w szkole był luz, bo 2x WF na którym ćwiczyły 3 osoby ( ja ćwiczyłam :D ) później 2x J.Polski
Religia i Godzina Wychowawcza.
Ten tydzień był wyjątkowo luźny Poniedziałek,Wtorek,We środę do poradni,Wczoraj wyjście, I dziś luz :)




I MAM JUŻ FERIE !!!!
           KTO Z WAS TEŻ MA ?
                                      JAKIEŚ PLANY NA FERIE ?



16 komentarzy:

  1. gdzie tam nudy? świetne rysunki, ja tam lubię galerie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie teraz zaczęłam ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ferii.. ja mam dopiero od 13.02.. ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam jeszcze ferii
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :)
    poobserwujemy sie?
    jesli tak to dodaj sie u mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja zaczęłam feerie grypą .. -.-
    a ten teges fajne obrazy z tej wystawy . bardzo lubię rysować i zainspirowały mnie ciut :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się ferie już skończyły :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za galeriami ...
    ja zaczynam ferie, a planów nie mam wcale.

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja mam ferie teraz... ach, to cieszmy się czasem wolnym i dobrze go wykorzystajmy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ;] A ja NIESTETY (!!!) kończe ferie =//
    Zapraszam do mnie: Ja-Emila.blogspot.com
    A i obserwuję twojego bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne, zazdroszczę ferii bo moje właśnie się kończą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne obrazy :)
    Ja ferie będę mieć za 2 tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. to ostatnie zdjęcie sjest super :)
    też mam ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę,że gdzieś znajdziesz :) A jak nie to pełno icha na allegro jest :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*