czwartek, 5 stycznia 2012

I Znowu Wolne :)

Dziś w szkole spoko :)
Była kartkówka na Angielskim, Chemii i na ostatniej lekcji-Biologi na 2 minuty przed dzwonkiem kartkówkę pisało raptem 5 osób bo reszta poszła bo i tak nic nie umieli ;)  Ja zostałam bo  ogarniam temat ;)
Także dziś 3 kartkówki ;D  A jutro wolne później sobota w niedziele WOŚP ;)







Oglądacie Julię ?
Ja tak bo wreście muszę oglądać jakiś serial od deski do deski ;)
Bo jak miałam oglądać "Przepis na życie" to nie oglądałam 5 pierwszych odcinków i zrezygnowałam z oglądania  tak samo było z "Prosto w serce" i inne ;)





25 komentarzy:

  1. fajne zdjecia a co do piosenek nie ma za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście^^

    a do tego zauważyłam, że twój piesek nazywa się tak samo jak mojego brata (w sumie mój też)- Majki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serial Julia akurat mi sie podoba, az dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, mój kolega opowiadał mi to o wielbłądach i fizyce :D
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. P ja ile tych kartkówek :D niech nauczyciele wyluzują :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym serialu wiele dobrego. Może kiedyś złapię jeden odcinek tak, do "przetestowania":)

    OdpowiedzUsuń
  7. a alicja hmmm te zdj a kiedy mi wyslesz na poczte onet moje zdj ??!!

    OdpowiedzUsuń
  8. miło mi zapraszam do obserwowania :)
    nie ogladam ;P
    anjacaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. PinkAlice : Tylko troszkę ceny wygórowane, ale łatwo będzie znaleźć zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądam Julii, jakoś nie przepadam za polskimi serialami ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądam nie lubie polskich seriali , tylko BrzydUle ;)


    Pozdrawiam i zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. te zdjęcia są robione aparatem: canon eos 500d :)

    OdpowiedzUsuń
  13. carexa kupiłam na wyprzedaży :)
    raczej tyko u mnie był ..(już nie ma,wrócił do starej ceny:( )
    a tak to też widziałam po 10-11 zł:)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za polskimi serialami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podobno fajna ta Julia ;D
    wbijaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć, założyłam bloga na temat Wizażu,pielęgnacji Ciała i Twarzy, Proszę więc o odwiedziny i komentarze :) z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny jest ten serial więc polecam!
    zapraszam na konkursy:
    http://angelikamartko.blogspot.com/2012/01/konkurs.html
    http://epitomy-of-woman.blogspot.com/2011/12/epitomy-of-woman-i-galeria-qarat.html

    OdpowiedzUsuń
  18. ja obejrzałam odcinek Julii i bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  19. ahahah moje oglądanie seriali wygląda tak samo Oo
    piękną masz tą bluzkę


    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi ten serial nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam, ale może obejrzę ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądam - ZARĄBISTY spójrz tu julia.tvn.pl tam masz jeden odcinek do przodu :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*