niedziela, 8 stycznia 2012

Pałeczki Do Włosów

Hej wczoraj byłam w SCC ale tylko przez chwilkę bo szliśmy do Tchibo po kawę.
Weszłam do Clarie's  bo jak mogłam nie wejść ;p   I porostu musiałam to kupić Azjatyckie pałeczki do włosów. Oczywiście taka ze mnie gapa że zapomniałam wziąć  pieniądze ;p  I musiałam lecieć na 2 koniec SCC do mamy żeby mi dała ;p



Co prawda narazie nie umiem jakoś sensownie ich założyć ale jak poszukam w internecie to dodam zdjęcia jak to wygląda na włosach ;)  


A teraz będę oglądać 


Obejrzałam  Paranormal Activity i żałuję bo straciłam ok. 1godz. Mnie osobiście się nie podobało, z horrorem to ma mało wspólnego bardziej jakiś film dokumentalny ^^ . Nie wiem dlaczego znajomi mówili że fajny...
Teraz idę z rodzinką do kościoła  :)



26 komentarzy:

  1. Oglądałam Paranormal i tak się za wiele nie dzieje;p

    OdpowiedzUsuń
  2. tez oglondalem paranormal actiwity 1,2,3 masakra szula nie ogladaj tego sama xd :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Paranormal Activity polecam !
    Końcówka jest najlepsza , bo pod koniec zaczyna się coś dziać

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te paleczki co do filmow nie ogladalam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś takie pałeczki, ale do tej pory nie wiem jak się je zakłada xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam aż coś z nimi stworzysz ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Paranormal i Rec to wg mnie strasznie nudne filmy, nie wiem szczerze mówiąc co w nich strasznego. A te pałeczki do włosów są świetne, ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne są te pałeczki :P Ja też mam postanowienie związane z nowym serialem Julka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak niestety najgorsze jest to, że nie posiada aplikatora wielka wada :<

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te pałeczki :)

    +zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. pałeczki świetne! Oglądałam rec : D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jaka fryzura może wyjść za ich pomocą.
    Kiedyś lubiłam horrory, ale teraz już ich nie oglądam

    OdpowiedzUsuń
  13. Paranormal Activity oglądałam tylko dłuższy zwiastun, który mnie bardziej śmieszył/nudził niż straszył:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeżeli masz ochotę zachęcam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe pałeczki, ja nie używam lecz Tobie na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi też nie podobało się Paranormal Activity, nie wiem co niektórzy w tym widzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne ! ♥ ... nie cierpie horrorów.. ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bym nie potrafiła tych pałeczek założyć :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chyba nie umiała tego użyć nawet po kilki filmikach instruktażowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fryzury wykonane z użyciem tych pałeczek wyglądają świetnie, koniecznie pokaż jakieś efekty, gdy już je wypróbujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rec 1 i 2 ogladałam i nawet fajny

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*