czwartek, 26 stycznia 2012

Rozmowa o dalszej edukacji...

Wczoraj była tylko matematyka i ma 4godziny poszliśmy do poradni pedagogiczno-psychologicznej która mieści się niedaleko szkoły. Byliśmy tam na rozmowie, rozmawialiśmy o tym kim chcemy zostań w przyszłości,jakie mamy zainteresowania,gdzie chcemy iść do szkoły..itd...

Robiliśmy taki mały test sprawdzający nasze hobby i to jaki zawód do nas pasuje. Mi wyszło że pasują do mnie zawody artystyczne czyli: aktor,scenograf,plastyk, kosmetyczka..itd...
                                         Czyli  człowiek-działalność artystyczna  

Na drugim miejscu  3 pkt. mniej  miałam  człowiek-człowiek- czyli łatwości nawiązywania kontaktów i takie zawody jak (lekarz,pielęgniarka,policjantka,fryzjer,masażysta,nauczyciel)



To było ćwiczenia trzeba było odrysować swoją dłoń i powpisywać swoje zaiteresowania a pomiędzy palcami znajomi wpisywali Ci miłe cechy :)


Na całej ścianie były półki i segregatory z zawodami 
Było ich mnóstwo no na pewno powyżej 150   (nawet takie jak: Rolnik,Producent Drobiu,położna, fizjoterapeuta),


I latte macchiato :)



27 komentarzy:

  1. O! U mnie w szkole robiliśmy dziś to samo, tylko psycholodzy przyszli do nas, a nie my do nich XD.

    OdpowiedzUsuń
  2. PinkAlice : Dziękuję :)
    Pamiętam, kiedyś ja miałam konsultacje w sprawie mojej przyszłości.. i wszystko idzie w dobrym kierunku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, dzięki. ; ) W picasa3 jest taka opcja "neon" i zmienia ci zdjęcie na coś takiego właśnie. Nic wielkiego ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. hm... pewnie pyszna kawka :) zapraszam :) camill.e

    OdpowiedzUsuń
  5. masz naprawdę super bloga! ;)
    __
    myśmy mieli kiedyś takie ćwiczenia przeprowadzane w szkole i mi również wyszło człowiek-działalność artystyczna^^
    __
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. latte <33
    u nas takich testów nigdy nie było:O

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się fajnie bawicie:-) I tak dalej. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosna osoba z Ciebie. A co do takich testów to na pewno sa pomocne, ale zycie zweryfikuje samo kim będziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym chciała mieć taką rozmowę :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię latte <3♥
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. krejzolka;p.
    Będzie mi bardzo miło jak rzucisz okiem na moje stylizacje;). lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. napisz przepis na te latte :)) !
    ja nie umiem takich robić:C

    OdpowiedzUsuń
  13. oo latte macchiato ;)
    fajny długopis na 2 zdjęciuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełeczko sama nie wiem gdzie kupiłam bo dała mi je jakiś tydzień temu (?) mama, pamiętam tylko, że było z jakiegoś kremu :)

    Hmm.. co do zawodu to sama jeszcze nie wiem kim chciałabym zostać ale ciągnie mnie do fotografii czy założenia jakiejś firmy.. cóż.. czas pokaże <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm... Ciekawe jaki zawód mnie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  16. Latte <3
    Super bloog ;DD
    Świetne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahaha, niezłe zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmniamm Mocate <33 kocham ;))

    http://no-more-fashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mi by się taki ekspres do kawy przydał ; )

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*