wtorek, 10 stycznia 2012

Staree zdjęcia ;)

Hej, Ta notka miała się już pojawiać wczoraj ale nie miałam czasu..;)
Przeglądając foldery ze zdjęciami natrafiłam na zdjęcia które robiłam jakiś czas temu :)  :



Bukiecik ^^

Kościół wieczorem

Na pasach do pieszych :D


Piję teraz herbatkę i zaraz będzie na TVP1 Horror "Oko"  
Fajnie bo jak zawsze lecą horrory to są to godziny ok.23 to nie chce mi się już oglądać ;p
Dziś oczywiście lecą 2 horrory na raz o 20:30 - to trzeba mieć pecha trzeba się zdecydować na 1  alebo będę nagrywać ;)


16 komentarzy:

  1. Też oglądam !
    Jakoś teraz się zaczęło !
    Przypomniałaś mi thx ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kościół się świetnie prezentuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja oglądam horrory tylko ze znajomymi, sama się boję, haha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no można tak powiedzieć :)
    dziękuję i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)

    ps. ładne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz u mnie! ;)
    Zapraszam już niedługo, myślę, że będzie jakiś konkurs ):)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia przesliczne .Szczegolnie podoba mi sie bukiet kwiatow , rozbudzilas we mnie tesknote za sloncem i latem .

    PS. Masz racje,bogaci ludzie chwala sie kasa i ubiorem ,ale dla mnie sa to ludzie 'biedni' ,bez zadnych glebszych wartosci ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. The bouquet is so pretty. I love pink and white flowers and they go so well with the vase!!

    Thanks for visiting my blog dear!!

    xoxo
    Lizzo

    chewylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany jakie fajne kwiatki! Od razu przypomina mi się lato<3

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekujeee! :* a spodenki kupilam w Gina Tricot

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny ten bukiecik :) skad jestes dokladnie ze ślaskka ? :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*