sobota, 14 stycznia 2012

Świnki

Śnieg nadal sypie a za oknami bialutko. Mnie jakoś głowa boli....


Przez jakieś 5 minut śnieg sypał sypał jak oszalały nie było nic widać przez okno,a w mieszkaniu zrobiło się ciemno ;D

Sorry za jakość ale jak otworzyłam okno to śnieg wlatywał do pokoju a aparat był mokry ;D


Film na dziś :

Właśnie skończyłam oglądać 
Film spodobał mi się jest to coś podobnego do Galerianek ale jak pisze autor "Jest Mocniejszy od Galerianek" - co widać na napisie u góry ;)

Jest to film twórców "Cześć Tereska" -Oglądałam go w tv leciał z 2 lata temu ;)



24 komentarze:

  1. dziękuję <3
    mogę na cb liczyć? strasznie potrzebne sa mi głosy w konkursie na blogroku2011, gdybyś mogła namówić swoją rodzinę/znajomych/przyjaciół dosłownie kazdeego, zeby zagłosowali i sama to zrobić {jak jeszcze nie zagłosowałaś} byłabym ci strasznie wdzięczna! pamietaj, ze dochód z tych sms'ów idzie na cele charytatywne, w tym roku na turnusy dla niepełnosprawnych! :)
    http://www.blogroku.pl/kategorie/-sex-blood-rock-n-roll-,gwkf8,blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. oo.. śnieg :P u nas jeszcze nie tak dużo ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. o.kiedys chcialam to obejrzec
    dzieki tobie,teraz sie laduje i zaraz go obejrze:)
    dzieki

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy tytuł filmu ^^ haha
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie, u mnie nie ma śniegu :(
    biorę udział w konkursie na blog roku, zagłosujesz ? :) byłabym wdzięczna.
    Zapraszam na mój blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. no u mnie padało wczoraj ale i tak się prawie wszystko rozpuściło ;p
    nie oglądałam tego filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz :3
    Oglądałam "Cześć Tereska" i "Galerianki" , więc ten też musi być świetny . Jak będę miała czas to zapewne obejrzę ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba go oglądne, jeśli mocniejsze od Galerianek to może być ciekawe ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcie :)
    u mnie też tak dużo sypało śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam "Świnki" i byłam troche przerażona.. chociaż szczerze nei ma sie co dziwić.. wkońcu to prawdziwa rzeczywistośc.. mniej lub bardziej zawarat w tym filmie .. ; / zdjęcia super ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już nie mogłam doczekać się śniegu! huhu, ale u cb śnieżyca :p

    OdpowiedzUsuń
  12. ` u mnie też tak sypało. :D nje oglądałam tego filmu. ale jakoś mam wielką ochotę na jego obejrzenie. :) zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. O, wow.Ile śniegu. U mnie aż tak nie jest. Hehe. pozdrawiam i zapraszam do mnie http://todayweareinanotherworld.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  14. nice pics, and that looks like terrible weather!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę śniegu :)
    U mnie go nie ma.
    Nie widziałam jeszcze tego filmu.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam taką bluzę, tyle że granatową ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*