niedziela, 29 stycznia 2012

Więcej o mnie-Poznajcie mnie bliżej !

Ta notka jest poświęcona rzeczą które lubię bądź których nie lubię chcę żebyście dowiedzieliście o mnie nieco więcej :)
                                                  UWIELBIAM !!!



Kocham kolor różowy !
To co już chyba widać po moim nicku :)

A tu zdjęcie które na raz przedstawia 3 rzeczy które uwielbiam :
  •      Połączenie Różowego i Czarnego !
  •      Panterka !
  •      Błyszczyki !









Uwielbiam się śmiać ! Nawet bez powodu : Tak :)
Po prostu uwielbiam się śmiać nawet bez powodu nawet gdy ktoś coś powie w klasie to odrazu się śmieję ;)  Lubię oglądać kabarety i czytać kawały :)   









Uwielbiam Horrory ! :Tak uwielbiam je oglądać, niestety wszystkie horrory  w tv zaczynają się ok.23:30 o.o  a więc nagrywam je sobie i oglądam jak mam czas,albo oglądam na YT, albo kupuję płyty :)
Niektóre horrory mnie śmnieszą - uwielbiam też horrory komediowe
A  niektórych nie lubię dla przykładu wszyscy polecają  Paranormal Activity, a ja po prostu na tym zasnęłam :D  Były to najnudniejsze ( 3 części) horrory jakie oglądałam :)




HANDMADE:  Uwielbiam własnoręcznie tworzyć przeróżne rzeczy : kartki,biżuterie,ramki, zakładki.
Gdy mi się nudzi zabieram się do roboty gotowe prace albo trzymam u siebie.albo robię coś na specjalną okazję wtedy wręczam wybranej osobie :)  Moim zdaniem fajnie jest dać komuś na prezent coś zrobionego własnoręcznie :)





                                                        UWIELBIAM !!!!!
                                                              te postacie !!!!







NIE LUBIĘ !!!!!





Nie jem mięsa, tak sama od siebie,bo w rodzinie wszyscy normalnie jedzą :)









Nienawidzę Papierosów- Już samo to że jestem w tym wieku i w towarzystwie takich koleżanek jest dziwne to że wgl. nie palę.
Odradzam wszystkim palenia i powiem jak szkodzi palenie ale nie słuchają.Cóż najważniejsze że mnie do tego nie zmuszają.
Już sam zapach papierosów powoduje dla mnie to że się czuję niedobrze nie wyobrażam sobie tego jakbym mogła to trzymać w ustach.
Jestem szczęśliwa z tego że nie muszę tego mieć na co dzień w domu bo u mnie w rodzinie nikt nie pali :)






Nie cierpię Przeklinania- I sama nigdy nie przeklinam ! (i pomyśleć że mogłaby mieć zachowanie poprawne....)  Po prostu:Jeśli rozmawiasz ze mną Proszę cie o jedno NIE PRZEKLINAJ do inaczej możesz sobie gadać jak do ściany bo ja cię nie słucham.
Koleżanka z klasy kiedyś mnie nawet zapytała czy przeklnełabym jeśli to by zależało od mojego życia,Pytanie nie było raczej przemyślane bo sprawa by zależała od życia, a wiadomo każdy zrobił by wszystko żeby żeby tylko żyć :)



Komedie romantyczne - Dla mnie są one za spokojne nic się w nich nie dzieję, są nudne i przewidywalne ,wiadomo jak się skończą. Wszystkie dziewczyny za mini szaleją a Ja mam ich dość ;)


26 komentarzy:

  1. Skoro podobają Ci się bransoletki to zapraszam na konkurs na blogu gdzie są do wygrania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeju jeju jeju, Krecik! Ja też nie palę, i jestem wegetarianką od 5 lat :P i kocham handmade :D!

    // ej a z tym niuberem to serio tak źle jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię PP i krecika.;P Hello Kity i ta gąbka są dla mnie nudne.;)
    Również nie lubię przekleństw i palenia. Mięso jadam, ale w niewielkich ilościach bo mama mi karze... Jem je z ogromnym bólem. Myślę, że to kiedyś żyło, a ja jedząc to zabijam te biedne zwierzątko. Ale jak już będę dorosła to zostanę wegetarianką.;) Ogólnie staram się unikać jedzenia mięsa.
    Horrory i śmianie się też uwielbiam.^^
    A co do gitary to szkoda, że Cię zniechęca.;) Gitara to rewelacyjny instrument. Uwielbiam.^^
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog .
    zapraszam do nas http://now-galaxy.blogspot.com/ .
    obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie różowy .. ale nie przesadnie ; ) ..nie znosze przeklinania.. jednak w chwilach kiedy ktoś naprawde mnie wkurzy to jest silniejsze ode mnie i wtedy nie umiem sie powstrzymac.. papierosy ? ohydztwo ! zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa notka ;) Też zrobię kiedyś coś takiego ;) <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam panterke , pepe , i się smiać :D i też nie jem mięsa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia

    pozdrawiam

    malwkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubie się śmiać tak po prostu :D hahahahaha *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię połączenie różu z czernią :) I też lubię te postacie, i też lubię się śmiać, i też nie lubię przeklęstw i papierosów. I jeszcze więcej ale nie chce mi się pisać ;D
    Zapro do mnie: Ja-Emila.blogspot.com
    New post ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również jestem przeciwniczką palenia, a u mnie w domu także nikt nie pali i jestem z tego powodu szczęśliwa ;) wolę czarny w wersji solo ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna notka :)
    Może kiedyś wykorzystam choć ... nie chcę papugować :)
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez uwielbiam Hello Kitty <33

    OdpowiedzUsuń
  14. co do papierosow - tez ich nie znoszę, niestety muszę je wąchac, bo moj chlopak pali :/
    a horrory tez uwielbiam - jest tylko jeden minus... okroponie sie po nich boje przez długi czas :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. podobnie jak Ty lubię się śmiać, oglądać horrory i nie lubię jak ktoś przy mnie pali, blee

    obserwuję i zapraszam do mnie na recenzje Revlonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. krecik to mój faworyt od dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też bardzo lubię różowy:D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*