wtorek, 17 stycznia 2012

Zadania..

Właśnie robię dodatkowe zadanie na WOS- różnice między Systemem Jednopartyjnym, dwupatryjnym,wielopatryjnym. Zgłaszam się do wszystkich zadań dodatkowych żeby podciągnąć sobie ocenę ;)

Dziś poprawiałam Historię i Angielski. Daty są najgorsze kto lubi się ich uczyć ? ;P
A Angielski jest spoko lubię uczyć się słówek ale z Angielskiego broń Boże z Niemieckiego ! ;D
Jeszcze ze wczoraj ucząc się Historii..I Pomelo <3
Kocham cytruski ! 
Szkoda że połowa tego pomelo to skóra (tzn.przed obraniem) ;D



Bransoletka-Love <3 
I oczywiście Pinkova   Różowa


DO FERII POZOSTAŁO 10 DNI
8 DNI SZKOLNYCH !



A wy macie już ferie, będziecie mieć , jakieś plany wyjeżdżacie gdzieś ? 



26 komentarzy:

  1. no to juz malo nam zostalo ;d! naglowek robiła moja kolezanka :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Malo ci zostało. Wytrzymasz !!

    Ja tez lubie kosmetyki z nivea ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. heh ..ferie to u mnie od 30 ..;)

    Obserwujeemy .?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam historie ! :)
    ferie dopiero 13 luty ;(
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam już ferie ^^
    ładna bransoletka (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jadłam dzisiaj pomelo :D
    zapraszam do nas :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ferie dopiero 13 lutego :(
    Ah !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog . ;) Zapraszam do mnie , Chłopaka prowadzącego bloga.. ; )

    www.boyfashionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super bransoletka! nie jadłam nigdy tych owoców.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ferie 20 stycznia ale nigdzie nie jadę a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nienawidzę uczyć się dat! zawsze mi się wszystkie mieszają i wgl...

    ja już mam ferie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bransoletka:))
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie..
    nawiązuję współpracę z firmą.
    Jeżeli spodoba Ci się ich strona kliknij w baner( można klikać codziennie):)

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze że ta cała nauka, ten cały czas który poświeciłaś na wkuwanie, zamiast na inne fajne rzeczy :D... za kilka lat po prostu uleci z głowy tak szybko jak wleciało :)
    nienawidziłam szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Historię jako taką nawet lubię ale żeby sie dać uczyć to masakra xD i tak mi się mieszają :P

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubie histori daty są zarombiste
    Owca334

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja wolę niemiecki od angielskiego :P
    pomelo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog^^
    ja ferie będę mieć dopiero od 13 lutego ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Obrigado pela tua visita :)
    Beijoca

    OdpowiedzUsuń
  19. tutaj kupiłam: http://bmjapanstyle.com/pl/p/Bluza-kurteczka-w-kropki/124

    Mam nadzieję, że pomogłam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. już się nie mogę doczekać ferii

    OdpowiedzUsuń
  21. WOS to czyste zło tak jak niemiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomelo ? myślałam że się mówi Pamelo ;D ale i tak jest pyyszne! <3

    mój ale narysowany długopisem. chciałabym mieć prawdziwy ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. so cute



    follow me and you can win Gucci Guilty flagrance

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*