poniedziałek, 16 stycznia 2012

Życie jest zbyt piękne by się uczyć Niemieckiego !

Hej ;D
Co do tytułu posta to Niemiecki to mój najgorszy przedmiot nie ogarniam go ;D


We włosach możecie zobaczyć kawałek pałeczki do włosów o których już pisałam parę postów niżej ;)
Zrobię zdjęcie całej fryzury to pokaże bo pisaliście że chcecie zobaczyć jak to wygląda :)

Jak wchodziłam do gimnazjum to nauczyciele mówili że Niemiecki jest łatwy bo jest podobny do Śląskiego, ale to tylko niektóre słówka...

Jeździć do pracy-Brum Brum to Job Nie no to mnie rozwaliło !

Dlatego na teście piszę Angielski który ogólnie jest łatwiejszy, a w dodatku mamy Super Panią która potrafi wszystko wytłumaczyć i ma dla wszystkich czas !








21 komentarzy:

  1. E, pleciesz głupoty. Niemiecki jest bardzo, bardzo fajny. Kocham słuchać jak ludzie porozumiewają się w tym języku, ale nie lubię gramatyki i szyku zdania. Ale ogólnie to Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie cierpię niemieckiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uważam, że niemiecki to bardzo fajny przedmiot ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba języki są w miarę łatwe i fajne:) Mieszkałam rok w Niemczech ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram w całej rozciągłości!
    Niemiecki to jedyny przedmiot z którego mam trzy. Nigdy wcześniej nie miałam z niczego żadnej trói na koniec :)
    Mam dysfunkcję do nauki tego języka, gramatyka mnie przerasta. Niemiecki to nie język - to choroba gardła. Prędzej nauczę się wszystkich znaków kanji :P
    Angielski jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. też strasznie nie lubię niemieckiego ;P
    ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niemiecki to zgroza! Ja na razie mam takie w miarę proste rzeczy. Głównie słówka i dlatego jakoś to idzie, ale i tak go nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie z niemieckiego jest fajna pani któa świetnie tłumaczy i dzięki niej mam piątalka na półrocze z angielksieo tak samo tylko, że czwórka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam z niemca jeden ; o
    mru mru ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię i nie jestem dobra z niemca .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ughghr . /
    niemiec to zuo .
    tak jak gegra . / : o

    OdpowiedzUsuń
  13. wooo za niemiecki również podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. omg też nie lubię niemca xd Mam nadzieje że dostanę jutro 6 z tego przedmiotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie ogarniam z niemca !
    Nudny jest ...

    OdpowiedzUsuń
  16. hej kochana!:* właśnie zostało kilka dni konkursu u mnie! Wpadaj zostawić maila! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*