poniedziałek, 27 lutego 2012

2000 Wejść !

Wchodzę sobie na mojego bloga i co widzę ?  :


A po chwili :


Nawet nie wiecie jak mnie tym wzruszyliście !
Ciecze się bardzo że akurat byłam w tej chwili na blogu i że tego nie przegapiłam to niby takie nic ale cieszy bardzo ;)   Przy okazji widać 77 obserwatorów 

A jeszcze jakiś czas temu było tak :

1111 - tylko zapomniałam to  opublikować :) 
Na komputerze nie jestem za często ale cieszę się że jestem w takich fajnych chwilach  bo wiadomo liczba odwiedzin dość szybko się zmienia ;) 



No i jest 2012 :











18 komentarzy:

  1. Gratuluję i liczę że ty też w końcu będziesz mnie obserwowała... Bo ja ciebie od samego początku dodałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i dodaje się do obserwatorów ;)
    Liczę na rewanż ;)


    Paznokcie z poprzedniej notki są super muszę sobie takie zrobić ale nw czy mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ilości wejść ;) Mnie one raczej nie interesują, czasem spojrzę tak z ciekawości :) Mi na pewno daleko do Ciebie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam podobnie w sylwestra: minutę przed północą miałam 2011, a o północy miałam już 2012 ;D
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha fajna liczba jak rok 2012 ;d gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hha. taka radosc blogującego niesamowicie cieszy przeciętnego czytelnika. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh , i żeby było ich jeszcze więcej .! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie , dl. nie piszesz na tamtym blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i obserwuję. A tak przy okzaji to mogłabyś się stać moim obserwatorem.? Bardzo na to liczę. Z góry dziękuję. Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    Cały czas ktoś Cię odwiedza bo ja jestem już 2111:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszymy się razem z tb. I mam nadzieję, że dobijemy do 3000 ;)

    Dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! :) Jeżeli Ci się podobają, zaprasza do konkursu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOOOOOOOOOOO Gratulacje :D :) ooooo i moje zdjęcie jest :D ;) na ostatnim :D :)


    Pozdrawiam Ag.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*