sobota, 25 lutego 2012

Brak planów

Hej ;)
Jakoś mi się ostatnio nudzi nie mam nic do robienia, malowałam paznokcie oto co wyszło :

Czyli: Troszkę przerobiona wersja frencha (białe paznokcie i czarny pasek ) i czerwone kropeczki układające się w krzyż 


Petitki Lubisie :D  , jak zauważyłam w sklepie nowy wariant " na śniadanko " z twarożkiem odrazu kupiłam wybrałam morelowy był jeszcze waniliowy.

Muszę powiedzieć że szczerze to mi nie smakowało wolę tradycyjną wersję.Masa w środku twarożku nie przypomina wgl. Ponownie nie kupię ..

Post był już w archiwum robiłam go 4 dni temu ale jakoś mnie miałam dostępu do komputera ;)
Dziś byłam w SCC za niedługo pokarzę co kupiłam ! 








20 komentarzy:

  1. Ale fajne paznokcie ;]] Śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie plany masz na przyszłość? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity Blog :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie ;) zapraszam do mnie buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, świetne robisz paznokcie. <3
    ja też swego czasu lubiłam coś wymyślić, ale teraz nie bardzo mam czas... : (

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie ci wyszły:) Obserwujemy? Ja już dodałam, teraz twoja kolei!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają . ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam Petitków z tej serii.
    P.S.U mnie rozdanie,zapraszam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokcie świetne, też ostatnio zmodyfikowałam wersje frencha ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. z lalami na fotce? hahahah xD no to mnie podsumowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy manicure ;DDD

    jej zadzroszcze Ci :D ja w sumie tez mialam dopoki nie zaczelam prostowac wlosow ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne paznokcie.
    Ja nie jadłam ,ale wiadomo, że to chemia :P

    OdpowiedzUsuń
  13. masz pianino ? ja też chcę ;D
    Hihi ;D
    i ładne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hah. dziekuje za komentarz;* petitki lubisie- takie se;p boskie te krzyzyki;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*