wtorek, 14 lutego 2012

Happy Valentine !!

Hej Kochani :*  Życzę Wam Wszystkim Udanych Walentynek !!!!!

Chodź dla mnie walentynki to dzień jak co dzień,postanowiłam zrobić post Walentynkowy ;)

        Tort już zrobiony oficjalnie na Walentynki powtarzam nie jest zrobiony prze ze mnie, a przez moją siostrę ;)




Ta wersja mnie osobiście bardziej smakuję niż ta poprzednia (post niżej).Tamta była o wiele słodsza bo dół na mleku skondensowanym i kremówce( a ja nie lubię słodkich rzeczy) a tutaj jesz biszkopt.Różni się też tym że w tym są truskawki co dodaję trochę kwaskowatości <jest takie słowo ? >
No i oczywiście udekorowane bitą śmietaną ;) 

Częstujcie się !  :)


Dziś też tak na walentynki włożyłam bluzkę z sercem :




25 komentarzy:

  1. Aaa, ja się z chęcią poczęstuję ; D Ale słodkie jest przecież dobre ; PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi smak narobiłaś tym torcikiem ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm.;P Pysznie wygląda ten tort.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam,wygląda apetycznie!
    śliczna bluzka ;)
    +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely cake!thank you for visiting my blow would you like to follow each other?xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny tort.
    mam ochotę na niego.
    nowy post u mnie:)zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluzka i pewnie przepyszny tort!!
    Zapro do mnie na walentynkowego posta^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pyszniutko wygląda ten torcik :D utalentowana siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam ..pysznie wygląda ten tort :>

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny torcik pewnie pyszny jest

    OdpowiedzUsuń
  11. zjadła bym to ciacho !!!

    )
    Jeżeli lubisz nowoczesne tredny w modzie i jesteś miłośniczką High Hells
    serdecznie zapraszam cię na mojego nowego bloga o modzie i stylu...
    http://sweetessally.blogspot.com/ zapraszam do oglądania zdjęć i komnetowania !:) pozdrawiam serdecznie SWEETESSALLY
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam że przyozdobiony jest bezami a to jednak bita śmietana :0 Musiał być dobry :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm pysznie wygląda! :]
    Ładna bluzeczka^^

    Obserwuję:*
    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dzieki za komentarz :-) niam niam napewno dobre !!

    OdpowiedzUsuń
  15. mniam ;D
    obserwuję i liczę na to samo
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm... torcik był przepyszny! :) Z resztą poprzedni też :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*