piątek, 10 lutego 2012

Ostatni dzień Ferii

No i nadszedł ostatni dzień Ferii ( nie liczę soboty i niedzieli bo tu zawsze jest wolne) A szkoda ;(
     Wczoraj eksperymentowałam trochę z paznokciami i oto co mi wyszło :


HaHa Kaczuszka ;D

Mam dużo dziwnych kolorów typu żółty,zielony,niebieski a wgl ich nie używam-trzeba to zmienić ;)
Za niedługo dam posta z moimi lakierami ;) 

Dziś wybieram się na poszukiwania czarnego lakieru do paznokci bo ostatnio nigdzie nie umiałam znaleźć, a jak już były to tylko pękające albo linery...

25 komentarzy:

  1. Śliczniutka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka urocza kaczuszka, haha! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje :) ale fajna kaczusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powrót do szkoły będzie okropnie ciężki, ale oby jakoś wytrzymać do wakacji i znowu życie nabierze sensu : )
    A paznokcie śliczne. Szkoda, że nie mam cierpliwości do robienia takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie :
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Kaczuszka :D
    Zapraszam do mnie :
    http://allaboutme1998.blogspot.com/2012/02/011.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi na paznokciach nigdy nie wychodzą takie cuda :) Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaję do obserwatorów i z twojej strony liczę na rewanż :P

    OdpowiedzUsuń
  9. HueHueHue <3
    świetna kaczuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje! Co do czarnego lakieru, polecam taki z essential. Kupisz go napewno w drogerii natura, jest niedrogi i dośc długo się utrzymuje na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://maja-olsener.blogspot.com/2012/02/konkurs.html
    KOnkurs zapraszam:) do wygrania BUTY DEEZEE I WIELE INNYCH PS;Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na post z lakierami (;

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Kamienie na Szaniec mam zamiar przeczytać, ale kiedy indziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj jaka słodka kaczuszka :) ja bym tak nie umiała:P tez zawsze mam kłopot zeby dorwac czarny lakier zwykły..dodaje do obserwowanych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. mhmm, słodziutka kaczuszka :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*