poniedziałek, 6 lutego 2012

SCC

W sobotę  byłam w SCC.
Dużo się tam dziś działo. W Empiku był Michał Szpak- ale nie szłam tam i go nie widziałam. A na fontannie był Finał Silesia Academy i jako gość specjalny był Blady Kris( który też uczył przez ostatnie 4 dni beatbox bo przez ostatnie 4 dni były w SCC warsztaty fotografia,taniec i beatbox )

Kupiłam od dłuższego czasu poszukiwaną płytkę z motywem zwierzęcym !  :

Szukałam już wszędzie, i parę razy w Douglasie,ale nigdy nie było dzisiaj patrzę jest musiałam kupić !

I kostka musująca do kąpieli. Ostatnio miałam podobną  z Sephory :



I Gwiazda Paris Hilton z Alei Gwiazd :



Od momentu kiedy Paris była w SCC byłam tam już wiele razy ale nigdy jeszcze nie zwróciłam uwagi na tę gwiazdę ;p   



22 komentarze:

  1. nawet bym nie pomyślała, że takie ciekawe rzeczy dzieją się zaraz obok mnie ;p bardziej muszę się zainteresować tym, co się dzieje w silesi

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie tam u Ciebie :>
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna płytka ;) Lubię takie kostki do kąpieli i inne, podobne cudeńka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje :) o wlasnie też się szykuję na taką płytkę do wzorków:D

    OdpowiedzUsuń
  5. No prosze, samych celebrytow tam zapraszaja :D Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za miły komentarz;-))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz slysze,ze Paris byla w SCC ... ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobne płytki , niestety na ta nie mogłam trafić nigdy : (

    OdpowiedzUsuń
  9. czapa przywieziona przez ciocię prosto z gór. Mam w niej głowę wielką jak balon ;p dziękuję za miłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam wole Paryz niz Paris :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to w ogole jestem nie w temacie :/ nie mam polskiej telewizji,ze znajomych nikt mi o tym nie wspomnial :/
    Wczoraj pobieglam na youtube i faktycznie sa tam filmiki z Paris w Polsce. Bylam pozytywnie zaskoczona ,to musialo byc wielkie wydarzenie dla calego regionu :)
    Na pewno kupe dolarow kosztowalo takie zaproszenie i goszczenie celebrytki ^^
    PS.Obserwuje,mam nadzieje,ze jeszcze sie czegos dowiem z kraju i o kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawią mnie te kostki musujące, jeszcze nigdy nie miałam :-p

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie poszłabym oglądać Szpaka, nie przepadam za nim :P ;) jestem ciekawa tej kosteczki musującej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. OOoo uwielbiam takie kostki musujące !
    A za Szpakiem i Hilton nie przepadam :)
    zapraszam również do mnie :
    http://vestebulet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*