środa, 29 lutego 2012

Wspomnienia z Urodzin

Ostatnio znalazłam bilety z Dream Parku, do którego zabrali Mnie nie Rodzice w Urodziny ;)


Akurat w Dniu Urodzin było tam otwarcie, co też ma swoje złe strony bo nie wszystko było dokończone, a kino 6D do którego chciałam iść było zamknięte..

Tutaj widać jak Pan jeszcze dokańcza budowę Taj Mahal 

A tutaj już skończony  
To jedna z moich ulubionych budowli <3 

Dostałam jeszcze puzzle 3D kupione tam w sklepiku było wiele różnych budowli ale wybrałam tą :)


I reszta zdjęć z Dream Parku :








W Jaju dinozaura :)





Wszystkie zdjęcia powyższe są robione prze ze mnie nie są ściągnięte z internetu ;)
Zdjęcia robione niestety aparatem .... z telefonu !  Ponieważ w moim aparacie zepsuł się obiektów ale oddałam do naprawy i już jest OK :)

Dream Park znajduję się w Ochabach, po drodze jechaliśmy jeszcze na wycieczkę do Ustronia.
Były to Genialnie spędzone urodziny ! 


Jest to coś podobnego do Parku Miniatur  w Inwałdzie w którym byłam na wycieczce szkolnej :)







24 komentarze:

  1. Ja byłam w Parku Miniatur w Inwałdzie chyba z 5 razy i jeszcze bym pojechała. Fajnie tam jest.;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! I fajne zdjęcia ;]]

    Zapro do mnie na new posta: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Michał okazał się na żywo dużo fajniejszy niż myślałam :) Bardzo miły z niego koleś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Niesamowite budowle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda ;D
    twój telefon ma bardzo dobrą jakosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Chciałabym się tam wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chce tam iść , ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za opinię:) ojoj, ale tam cudownie :) ja miałam okazję być tylko w Parku Miniatur w Inwałdzie, ale bardzo mi się podobało:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o takim czymś.
    nowy post u mnie.
    Mam mega prośbę.
    Wejdziesz i zarejestrujesz się http://shinybox.pl/?ref=e4b1411.
    jeżeli zarejestrujesz sie i wejdzie 20 osób dostaniesz upominek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, ale super wyglądają te puzzle! ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, z chęcią bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Konkurs jest banalnie prosty także zapraszam do wzięcia udziału ;)
    P.S.W komentarzu u siebie wyjaśniłam ;d

    Jaki fajny park!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne miejsce! Chciałabym je zobaczyć na żywo ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. bylam w podobnym tylko zapomnialam gdzie oO

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne fotki:)
    Obserwuje twojego bloga
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    koxta-kotek.blogspot.com
    Koxta

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam tam kiedyś , jeszcze w podstawówce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super prezent na urodziny! do Tadż mahal brakuje mi basenów z wodą przed zeby się bosko odbijał

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne wakacje miałaś:)

    Serdecznie zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej jak fajnie :) Tez bym chciała tak pojechać :) dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :>
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Super miałaś spędzone urodziny :D
    Fajne zdjęcia :D
    Obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*