sobota, 4 lutego 2012

Zakupy ;)

Hej ;)
Wczoraj wybrałam się na małe zakupy ;)  Kupiłam parę drobiazgów :

Na taką właśnie ramkę polowałam od bardzo dawna.Gdy ją zobaczyłam-Musiałam ją kupić.Była jeszcze wersja biała ;)  Ale ja jako Pinkovo musiałam wybrać Róż



Płatki mydlane do kąpieli w kształcie serduszek :)
Uwielbiam takie pierdółki do kąpieli :)


Kadzidełka truskawkowe.Wczoraj zapaliłam na truskawki nie pachnie tylko tak jak wszystkie kadzidełka.



A na przekąskę :

Mmm. są Przepyszne taka zdrowa wersja chipsów.
Były jeszcze warianty owocowe ale nie przepadam za słodkimi przekąskami wolę ostre ;)








23 komentarze:

  1. uwielbiam kadzidełka, skzoda ze nie pachną jak truskavki :<<
    i te płatki do kąpieli super^^
    też wole ostre przysmaki^^
    dodamy?

    OdpowiedzUsuń
  2. te płatki do kąpieli chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy ;) Śliczna ta rameczka... a ja miałam płatki do kąpieli w kształcie płatków śniegu kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kategorie to po prostu etykiety

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam takie pierdółki do wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę zakupy udane ;P
    Nom takie Pierdółki do wanny są Świetne ;D
    Świetny BLOG :D:D
    *Zapraszamy do nas : www.patkaklatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ramka, zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja także uwielbiam takie pierdółki do kąpieli typu płatki mydlane, pudry etc. Ramka jest bardzo ładna. Zakupy widać, że udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiesz jak mi miło słyszeć coś takiego! *.*
    .
    http://www.ameliasienazywam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ja też uwielbiam mydełka, sole, płatki itp do kapieli:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love that photo frame!
    I'm following your blog, would love if you did the same :)

    Have a great day!
    xx, Susann

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ramka.
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie ..Mogłabyś też polubić mnie na facebook-u http://www.facebook.com/Kakuskaaaa
    Z góry dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  13. mhm....kadzidełka truskawkowe
    obserwujemy?????

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ramki. A jeszcze bardziej lubię patrzeć na schowane w nich zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Płatki świetne ♥
    Zapraszam Cię do zabawy, zostałaś otagowana u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*