sobota, 3 marca 2012

Asiatic Nails Set

Marzec już jest od paru dni, a ja dopiero teraz zauważyłam że nie przyłożyłam jeszcze kalendarza na marzec


Zdjęcie na marzec wyjątkowo Mi się podoba :)


Wczoraj Mama kupiła mi mały przybornik kosmetyczny.
Powiedziała :" Widziałam różowy , a do tego jeszcze te Azjatki- Musiałam Ci kupić " 


Czyli: Nożyczki,obcinacz,pilniczek i pęseta 

A wszystko to w kształcie gejszy :) 


KOCHANI ZADAWAJCIE PYTANIA (tematyka dowolna ) NA KTÓRE ODPOWIEM W NAJBLIŻSZYM SPECJALNYM POŚCIE !
(możecie zadawać po parę pytań)


25 komentarzy:

  1. O , hahah , ja się teraz odwróciłam i też mam dalej luty ! : D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny przybornik :)

    zapraszam


    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny przybornik kosmetyczny! Chcę taki sam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam luty ahaha sliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bym nie mogła się oprzeć gdybym takie coś zobaczyła ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę , świetnie to wygląda! :)
    + Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. o, wlasnie, ja tak samo :DD a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przybornik!
    Ehh..a ja mam remont i nie mam kalendarza na ścianie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie mam kalendarza na 2012 :o !
    + Dlaczego założyłaś blog? :)

    + obsewuję. ;)
    liczę na rewanż!
    http://urherts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za komentarz :)
    sliczny przybornik ^^
    obserwuje i licze na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, u mnie ostatnio czerwiec wisiał do listopada. :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziutki ten przybornik :)

    Pytanie :. hmm...
    Czego nie lubisz jeść?
    Twoja ulubiona część garderoby?

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie nie wiem dlaczego, ale nie przepadam za różowym odcieniem... a może jednak wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. przybornik jest świetny;-)))

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny ten przybornik :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier kupiłam w drogerii w moim mieście;) Przybornik świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne przybornik !
    też chcę taki ^-^

    OdpowiedzUsuń
  18. No właśnie ja też taki chce !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*