sobota, 3 marca 2012

Handmade

Już dosyć długo tego nie robiłam, jakoś ostatnio nie mam pomysłu na nowe rzeczy. Ale postaram się coś za niedługo zrobić bo to strasznie fajna zabawa :)    Te co pokaże to tylko niektóre z wielu kolczyków,wisiorków i innych pierdółek :)    Są to zdjęcia ściągnięte z mojego starego bloga ( na blog.onet) ale już tam nie piszę

                                                           KORALIKI :


Kolczyki perłowo-różowe z różyczką 
(bardzo rzadko je zakładam)


Kolczyki różowo-fioletowe z gwiazdką 


Kolczyki żółte 



MODELINA :

Kolczyki wisienki 

Kolczyki kotwice 

KRECIK- zawieszka do łańcuszka 

Kolczyki torebki 







20 komentarzy:

  1. Kolczyki torebki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie robisz z modeliny!
    zapraszam do mnie!
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś też robiłam kolczyki z koralików ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze kolczyki bardzo mi się spodobały ;) czemu je rzadko zakladasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    ładne są te kolczyki^^

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, piękne ;)

    zapraszam:
    http://malesekretystudentki.blogspot.com/2012/03/sponsoring.html

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne kolczyki torebki *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. z modeliny te torebeczki są świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, świetna biżuteria!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne te torebeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te kolczyki torebki są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pierwsze są bardzo ładne, takie delikatne i pastelowe :) A pastele to must have nadchodzącego sezonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moje ulubione : kotwice ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolczyki:) Ja niestety nie posiadam talentu plastycznego;))
    Obserwuję:>

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kolczyki są fajne,ale najładniejsze są kolczyki torebki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Modelina, bardzo lubię robić, chociaż przyznam, że trudno o pomysły :) Też mam chanelkę, tylko jako naszyjnik i trochę średnio wyszło, może jeszcze spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolczyki są boskie :P
    obserwuję i zapraszam:P licze na rewanżyk:P

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*