piątek, 9 marca 2012

Kolorowe Pazurki :)

Dziś szkoła na 9:40 Bo odwołali nam W-F a później tylko polski,chemia,religia i g-w  i o 13:30 do domu ;D
Więc Luz ;)   W piątek idziemy do Muzeum w Bytomiu to koniecznie muszę wziąć aparat i porobić fotki :)
Wczoraj eksperymentowałam z paznokciami i oto co mi wyszło :

Czyli paznokcie pomalowane na żółto i na początku czarnym lakierem robiłam stempelki z paletki Essence, a później czerwonym lakierem ( w tym poście jest widoczna paletka click   to ten wzór na dole po prawej )


Te niebieskie po pudełko w którym trzymam lakiery i różne akcesoria do paznokci.
Myślę czyby nie zrobić postu o lakierach Co wy na to ?? 


  KOCHANI ZADAWAJCIE PYTANIA NA KTÓRE ODPOWIEM W NAJBLIŻSZYM
                                              SPECJALNYM POŚCIE !!!

TO OSTATNI CZAS W KTÓRYM MOŻECIE ZADAWAĆ PYTANIA  NASTĘPNY POST BĘDZIE Z ODPOWIEDZIAMI !! 

 

22 komentarze:

  1. Super pazurki!! =))
    Zapraszam do mnie na new posta! Skomkentujesz? Z góry dzięki ;** Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie pazurki ^^ zrob post o lakierach to swietny pomysl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie Ci to wyszło (:

    OdpowiedzUsuń
  4. kojarzą mi się z jaguarem! świetnie wyszło! jestem pod wrażeniem ;d
    a jak sie sprawuje ten lip smacker?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz talent do malowania paznokci<3 Dodaje do obserwowanych i liczę na to samo z twojej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne! :)
    Ja chyba jednak nie mam cierpliwości do takich rzeczy.. chociaż może gdybym miała stempelki.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne:) Właśnie ja zrobiłam post o lakierach z serii Safaria, o który kiedyś pytałaś, więc zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie można zadawać te pytania ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super ! : ) kocham twojego bloga ! mozna z niego czerpac wiele inspiracki : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci to świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawie wyglądają :) masz niezwykłego bloga, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*