sobota, 31 marca 2012

Manner

Pogoda za oknem..okropna !  Ciągle pada,wieje i jest zimo !

A teraz zajadam sobie :
Manner <3

Zawsze jak oglądałam Skoki Narciarskie to podobały mi się te różowe kaski od Mannera.
W końcu poprosiłam tatę aby kupił mi te wafelki..i kupił :)
Są one z Austri. Bardzo mi smakują mają fajny orzechowy smak ! 

Za granicą ogólnie mają lepsze rzeczy niż u nas np.

Pamiętacie :
Dawniej było to u nas teraz już tego nie ma 
Można to kupić za granicą..


Dziś Bitwa Na Głosy ! 
Oglądacie ?  


W tamtym roku wygrał zespół z mojego sąsiadującego miasta, chociaż głosowałam Gdyni ;p

Ja osobiście Trzymam Kciuki za Mezo !  :)


I przypominam dziś GASIMY ŚWIATŁO o 20:30 na GODZINĘ !!





22 komentarze:

  1. jadłam te wafelki w wersji cytrynowej :) są pyszne, a w Polsce nawet łatwo dostępne bo można je kupić w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo rzeczy było w Polsce a teraz już nie ma ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. wafelki <3
    ja trzymam za bednarka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam te Happy Hippo! C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie kod wkleilam i mam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! :))

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały blog ;D
    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com
    Jeżeli spodoba ci się mój blog to zapraszam do obserwowania na pewno się odwdzięczę ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie była dziś śnieżyca. : Zajadam sobie wafelki i grzeję się pod kocem z tej okazji. :D
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też śnieżyca dzięki za przypomnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog, zapraszam do siebie :)
    http://nossandnossa.blogspot.com/

    + zachęcam do dołączenia do obserwatorów, w planach mamy atrakcyjny konkurs! Dołącz i Ty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ja oglądam XFACTOR - a wy bitwiie i tak najlepszy jest Kamil <33

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo...tak kamil jest najlepszy !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem po co dodałaś tego posta ... okropny blog...Prima-Aprilis !!! Nabrałaś się ?^^

    A tak na poważnie bardzo fajny blog i narobiłaś mi smaka tymi słodyczami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No rzeczywiście na kaskach skoczków było logo . ;)
    A co do BNG to też na mezo . ;D Najlepszy . ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda smacznie, też muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mannery uwielbiam! Najlepsze są takie niewielkie, okrągłę :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*