wtorek, 20 marca 2012

My Cosmetics - Eye Shadows

                                 My Cosmetics - Eye Shadows



1. Paleta cieni (20 kolorów )  :


W środku znajduję się 20 kolorów cieni.Lusterko oraz pędzelek -kupiony osobno.Ten co był dołączony-wyrzuciłam.

Lubię tą paletkę  ma szeroki wybór kolorów. Zazwyczaj łącze ze sobą 2/3 kolorki :) Jest to pół na pół połowa jest matowych a połowa brokatowych.


2. Paletka cieni (11/12 kolorów ) :

Oryginalnie było 12 ale  1 odpadł-żółty i go wyrzuciłam.


Jak widać kolorki po lewej są o wiele częściej używane od tych po prawej, na środku znajdował się pędzelek który wyrzucałam. Wszystkie kolory są brokatowe.


3.Cień do powiek w płynie "Oriflame" -różowy :


Jak widać bardzo się błyszczy. Nie za bardzo go lubię jak już maluję to nakładam pałą ilość na powiekę i rozcieram wtedy efekt jest delikatniejszy, i o wiele ładniejszy :)
Co do konsystencji to jednak wolę tradycyjne - w kamieniu.


4.Podwójne cienie do powiek "Wibo" :

Musiałam dodać zdjęcia z internetu bo moje jakoś nie wyszło, ale dodałam żeby nie było że piszę  a nie mam ;p 


Kolorki są bardzo ładne, świetnie do siebie pasują, niestety jak już widać fioletowe się "zepsuły" 
W zestawie jest aplikator ukryty w pojemniczku :)




5.Brokaty do powiek :



Cieni/Brokatu używałam tylko 2 razy w Sylwestra..



-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jutro Dzień Wagarowicza, i jak co roku w szkole klasy 1 i 2 mają jakieś Konkursy a 3 klasy (czyli Ja) idziemy na Targi będą się tam prezentować szkoły ponadgimnazjalne. Mam nadzieję że będzie fajnie i uda mi się  wybrać jakąś szkołę :) 









24 komentarze:

  1. z jakiej firmy są te pierwsze cienie? bardzo mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w pierwszym ładne kolory, ale nie dla mnie. Używam tylko i wyłącznie odcieni beżu :D
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak było dzisiaj na targach? dziękuję, dodałam post

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam cienie do powiek:) i uwielbiam paletki cieni:D wygodne są;D
    Podoba mi się pierwsza;D Napisz coś o niej więcej:D

    Zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne fotki :D zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie jestem przekonana do cieni w płynie... :) a poza tym reszta w paletkach to fajne odcienie. :D szkoda, że nigdy mi się nie chce malować oczu cieniami *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam cienie !
    Najlepsza ta pierwsza paleta ;) Tez by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kosmetyki ;)
    ja wlasnie tez szukam takich mietowych spodni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory i boski blog.
    obserwujemy?
    www.coonsly.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki ;)) dodałam notkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te cienie. ; ) Jednak to nie dla mnie. xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Te brokatowe wyglądają fajnie. : ))

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*