poniedziałek, 26 marca 2012

My Cosmetics - Lipstick

1. Pomadka "Lilliputz" :



Kupiona w Rossmannie, ma wiśniowy zapach i różowo-fioletowy kolor. Chociaż nie lubię wiśniowych rzeczy to pomadka przypadła mi do gustu :)
Nadaję ustom lekki różowawy kolor i połysk :)


2.Pomadka ochronna "NIVEA" - Soft Rose :



Szukałam pomadki z NIVEA pearl shine, ale nie umiałam znaleźć więc ostatecznie kupiłam tą.
Zapach ładny, koloru żadnego nie daje, tylko podkreśla kolor ust. Ponownie nie kupię ,ale nie dlatego że jest zła tylko chcę spróbować innych wariantów ;) 


3. Pomadka "Lip Smacker "  -Coca Cola :


Długo wahałam się czy kupić Coca-Colę  czy Sprite. Ostatecznie postanowiłam zakupić Coca-Colę. Zapach owszem przypomina Coca-Colę ale jak dla mnie pomadka ma posmak Imbiru-którego nie cierpię !
Ale ogólnie pomadka całkiem dobra, dodaje ustom połysk i dobrze nawilża.
Sprite próbowałam na testerach ale w innym sklepie i po zakupie mojego, ma bardziej orzeźwiający smak niż Cola, Próbowałam również Coca-Coli Vanilia ale nie przypadła mi do gustu- za słodka !
Następnym razem kupię Sprite- bo chcę wypróbować inne warianty :)

4.Pomadka ochronna "Buzi" -Truskawka :


Tą pomadkę pamiętam już z dzieciństwa. Buzi ma w swojej kolekcji dużo wariantów-wszystkie owocowe :)
Pomadka jest mała, bardzo ładnie pachnie i dodaję połysku, dobrze nawilża    Już jej nie używam bo została tylko końcówka, a pomadka jest bardzo miękka i nie da się jej nałożyć :)



5.Szminka "Wibo" - Rose Temptation :


Jest to szminka z formułą błyszczykową. Ma fajną konsystencję, posiada drobinki brokatu. Ma różowy kolor. Daję ustom różowy odcień. Zapach przypadł mi do gustu jest to zapach różany jak wszystko z kolekcji Wibo-Rose. 



TERAZ JAK TO WYGLĄDA :




Te małe 3,4 -to próbki szminek z Oriflame :)  






21 komentarzy:

  1. Ja mam Lip Smacker o smaku coli z wiśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ich:)) mam ochotę na Lip Smackera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś błyszczyk o zapachu coli ?

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam tyle preparatów na usta i każdy mi je wysuszył :/

    OdpowiedzUsuń
  5. z pomadek najbardziej ,lubię te które nie nadaja czerwonego koloru bo xle się w nich czuję :) a smakowe sa swietne :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne błyszczyki !
    Też chciałam mieć sprite'a :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za odwiedziny :)
    jejku gdzie mogę kupić pomadkę cola?? :D zapraszam ponownie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coca-cole miałam, nie byłam zadowolona, za to różana Nivea to moja ulubiona z tej firmy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, gdzie dorwałaś coca cole? ;o o, ktos wyzej tak jak ja niewiedzacy xd

    zapraszam do mnie :)
    zwierzakowna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. te z coca-colą podobno jest świetna;d
    spodnie dresowe kosztują 59,90 w New Yorkerze, także się opłaca^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że nie używałam jeszcze żadnej z tych. Od pewnego czasu kusi mnie "Lip smacker" ale Sprite:) Muszę koniecznie kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo lubię tę pomadkę z nivea nr2, a pearl shine tez mialam. Ładnie pachnie, ale nie podoba mi sie jej kolor na ustach

    http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html zapraszam na rozdanie butów z deezee
    (przepraszam za spam, ale zasaaady)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam lip smackery :) - ja swoje kupuję w 5-10-15 lub w super pharmie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. suuper :)
    polecam bloga!
    http://p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html?showComment=1332864457358#c1009551964418646726

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka Coca-cola? Muszę się w nią zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję:) uwielbiam pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  17. coca cola...to jest to :)
    zapraszam do mnie follow me

    OdpowiedzUsuń
  18. ta cocoa-cola wygląda kusząco... ;d gdzie kupowałaś?

    też uwielbiam Czesława!

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli mogę spytać, gdzie widziałać CocaCola Vanilia ? ;)
    Pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też posiadam błyszczyk Coca-Cola, Fanta i Sprite. Coca-cola to mi też przypomina imbir, ale ja lubię imbir więc nie mam problemu. Ale Sprite mnie trochę zawiódł przez dziwny smak, który ,zagłusza'ten jego zpach. Mi osobiście najbardziej odpowiada Fanta. Ale trzeba samemu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*