wtorek, 6 marca 2012

Okładka

To już całkowicie z nudów, tak to jest jak się niema co robić ;D

Najpierw szkic ołówkiem potem kolorowanie i grube kontury czarną kredką i oto co mi wyszło :


Całość okleiłam przezroczysta okleiną, aby okładka była gładka a kolory się nie zmazywały

No i efekt końcowy 



Tak tak to zeszyt z Fizyki :D


Przednią okładkę też pomalowałam wielka babeczka  i napis FIZYKA oblany czekoladą ale zepsułam i niezaviekawie wygląda to nie będę dawać zdjęć ;)






KOCHANI ZADAWAJCIE PYTANIA 
(tematyka dowolna ) NA KTÓRE ODPOWIEM W NAJBLIŻSZYM SPECJALNYM POŚCIE !
(możecie zadawać po parę pytań)



20 komentarzy:

  1. Świetna jest, moje zeszyty wyglądają gorzej Xd
    Pomazane :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rysunki ;)
    dzięki za pytanie, to teraz ja się odwdzięcze ;dd
    jakie lubisz kolory?
    masz jakiegoś idola?
    czy masz jakies zwierzatko ;)) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie :)
    1.Masz marzenie lub pragnienie do którego dążysz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne. ;DD

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rysunki ;))
    Co lubisz robić w wolnym czasie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahha. a ja sobie oklejam zeszyty wycinakami z gazet :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, moje zeszyty są strasznie nudne ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo oryginalnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na wykonanie okładki na dowolnym zeszycie, książki, pamiętnika. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne! :)

    zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez bym sie chciala tak nudzisz zeby az takie cudenka mi wychodzily :DDX

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo słodko musi być. Nawet jeśli przyjdzie nam cukrzyć masę cyferek :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*