czwartek, 8 marca 2012

Rola

W naszej szkole będzie organizowany Festiwal Lektur,będą prezentowane różne projekty z lektur i scenki.
Pani wybrała Mnie i  koleżankę z klasy do zagrania sceny z "Balladyna "   Ja będę Aliną a Ada Balladyna.
Uwielbiam grac w różnych przedstawieniach, lubię się uczyć roli i bardzo szybko się jej uczę. Szkoda że tak nauka z przedmiotów tak łatwo nie wchodzi mi do głowy jak rola ;P


O roli dowiedziałam się wczoraj. Cały Festiwal będzie organizowany już w  Środę albo w Piątek, awięc muszę się uczyć :)


A tymczasem :


Obiecuję Wam że po Festiwalu  dodam tutaj foki z Przedstawienia i ogólnie z całej Imprezy :)

            KOCHANI ZADAWAJCIE PYTANIA NA KTÓRE ODPOWIEM W NAJBLIŻSZYM

                                              SPECJALNYM POŚCIE !!!

21 komentarzy:

  1. lubię takie szkolne przedstawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh.. narobiłaś mi ochoty na lody! :)
    Co do lakieru magnetycznego, to ja mam z Golden Rose - dodałam notkę z recenzją. Na essence jeszcze nie natrafiłam, a jak z cenami u nich?

    OdpowiedzUsuń
  3. No to życzę powodzenia ;)
    Mniammm moje ulubione lody!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. my na lekcjach gdy przerabialiśmy Balladyne odgrywaliśmy scenki :D Balladyna w wersji kabaretowej %^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Powqodzenia w przedstawiaeniu jak nadejdzie jego pora ;) oraz wszytkiego naj z okazji dnia kobiet ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego z okazji dnia kobiet .
    Hu Hu . Lodyyyy . ^^ Ja dzisiaj miałam okazję wypić crushersa z KFC ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komentarz :)
    Mam pytanie kogo najczęściej słuchasz??

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia ;) może w przyszłości zostaniesz aktorką? ;) czekam na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też gram w przedstawieniu !:)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak ja lubię te lody :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie tak nie ma.
    Alina, będziesz biała, dobra i czysta jak łza. Jedna z ważniejszych roli, tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie trochę za zimno na lody;D Dodałam także do znajomych i liczę na to samo z twojej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna rola, tez bym sobie zagrala:) Boze ale mi narobiłas ochoty na cos slodkiego:P!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. oo ja w ogóle marzę w przyszłości o aktorstwie <3 !
    Lody lody ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz chodzę o 2 gimnazjum , więc .. :D Ale ogólnie wybieram się do LICEUM ARTYSTYCZNE W KRK NA TEATR :D <33
    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. w końcu mozesz sie uczyc tego co sprawia Ci radosc :) doceń to poki mozesz haha ;D powodzenia w spektaklu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super post !
    zapraszam do mnie : swiatwedlugnoelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*