poniedziałek, 19 marca 2012

Świeży Sok !

Witam Kochani  ! :*

Pogoda za oknem..-Cudna !  daję dużo pozytywnej energii !    
Dziś pokażę wam to co wprost Kocham czyli soki, ale nie takie ze sklepu wiadomo te to nawet z owocami nic wspólnego nie mają :D

A więc   polecam zrobić sobie właśnie taki sok to prawdziwa Bomba Witaminowa :) Szczególnie że za oknem taka pogoda :) 

Do przygotowania użyłam : 

*Jabłko
*Pomarańcza
*Kiwi 
*Marchewka
*Mandarynki 

Ilość poszczególnych owoców jest nieograniczona, latem dodaję jeszcze świeże truskawki.Czasem też banana. Co dodamy zależy tylko od nas ! 

Oczywiście myjemy wszystkie owoce.obieramy kroimy na mniejsze kawałki i wrzucamy do 
pojemnika (był w zestawie z blenderem )

Miksujemy....



Jest to najzwyklejszy blender firma:BRAUN
Oczywiście powinno się to przygotowywać w sokowirówce ale ja nie posiadam.


Po raz pierwszy dodałam mięty i muszę powiedzieć że nie żałuję dodaje nam cudnego smaku ! Chodź o wiele lepsza była by świeża..

Dodajemy lód ^^

Ta Da !   
Gotowe :)


SMACZNEGO !

                                         POLECAM !







21 komentarzy:

  1. Muszę sobie takie coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm ale mi narobiłaś ochoty na taki soook :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale bym sobie taki sok wypiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. te foremki do lodu świetne :D
    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pycha! Coś takiego mogę pić bez przerwy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne foremki do lodu^^
    etykiety wzięłam z googli wyciełam je z butelek frugo wydrukowałam i przykleiłam,bo samych etykiet nie znalazłam(oczywiście je pomniejszyłam w Wordzie)....mam jeszcze nutellę ale nie zrobioną;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi by się nie chciało robić . :p
    Ale bardzo apetycznie wygląda , omonomonomonomonoom . ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda naprawdę smakowicie! ^^

    Zapraszam do mnie: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. suuuper ;DD
    muszę sb takie coś zrobic mniami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam sokowirówkę, więc spróbuję kiedyś;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm... pyszności :) Taka bomba witaminowa w okresie wiosennym przyda się każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mnie naszła ochota! O jejku ! ^^ Smacznego ;))
    Powiem Ci,że możesz zasadzić sobie mięte w zwykłej doniczce w domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda smakowicie, bardzo lubię soczki ze świeżych owoców i warzyw ^^
    Dziękuję, nagłówek robiłam w Photoscape, a tekst dodałam w Gimpie. Więcej bylo szukania zdjęć niż roboty ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm.. aż mnie ochota naszła na soczek ,no ale jeszcze trochę i będzie się soczki robić z owoców z domowego ogródka ;D
    Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*