środa, 28 marca 2012

Zakupy SCC

Dziś ostatni dzień rekolekcji.
Po szkole poszłam do SCC :)  No trochę nakupiłam rzeczy ;D 
Wchodzę do SCC i co wizę baranki a dokładnie 60 baranków ! ;D

O co chodzi ?
Stoją tam i czekają do soboty, w sobotę będzie można je pomalować według własnego pomysłu i kupić !
Całe pieniążki idą na fundusz wakacyjny dla dzieci z Domu Aniołów Stróżów.
Cena wywoławcza baranka to 200zł 
więcej na : click


Co kupiłam :

T-shirt :New Yorker  
z FishBone-oczywiście (jak zawsze)
39,99


Spodnie Chabrowe: C&A
69,99


Brązowo/Beżowe Tenisówko/Trampki : CCC
59,99













27 komentarzy:

  1. swietne rzeczy najbardziej podobaja mi sie spodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam ta bluzke sama mialam chec zeby ja sobie kupic ale wybralam spodnie;d
    + zapraszam :) nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka naprawdę świetna (;
    Można wiedzieć gdzie kupiłaś (; ?
    zapraszam do mnie (;
    Obserwujemy (; ?

    OdpowiedzUsuń
  4. a no tak,racja ;D
    naprawdę świetna (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że zakupy udane :)
    Bardzo ładne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks so much for stopping by sweetie, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuchy i baranki! :D

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie mają świetny kolor! właśnie szukam takich :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za komentarz!
    fajny blog!
    świetna jest ta bluzka ^^

    pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za komentarz!
    fajny blog!
    ta koszulka jest swietna! ^^

    pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice pants :)
    Rhank you for lovely comment, have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszulka ! dzięki za komentarz , chcesz obserwować ? ja dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rurki :) no już nie wspomnę o barankach są super a pomalowane będą na pewno jeszcze fajniejsze :) Wpadaj do mnie! zapraszam..

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna bluzka !! :))Te rurki też mi się podobają :) Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że udane zakupy;) fajne kolorki ciuchów radosne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Harytatywnie i dobrze . ;)
    Zakupy cudowne, a najbardziej bluzka . ;D
    Obserwuję . ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaka fajna akcja z barankami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śłiczne tenisówki - tylko czemu ty taka przygarbiona na tej fotce? :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny t-shirt, a nad butami podobnymi się właśnie zastanawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry pomysł z tymi barankami.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*