piątek, 6 kwietnia 2012

Black and Silver Nails

Hej ;)

Dziś pokażę Wam jak krok po kroku zrobić stempelki na paznokciach.Pewnie większość z Was wie jak to się robi i na czym to polega ale nic nie zaszkodzi pokazać ;)

Używałam 2 lakierów: srebrny i czarny 


I paletkę Essence-Zwierzęcą 


1.Malujemy paznokcie na czarno :

2.Wybieramy wzór z paletki i pokrywamy wzór srebrnym lakierem.



3.Teraz za pomocą skrobaczki szybkim i pewnym ruchem usuwamy nadmiar lakieru :


4.Odbijamy wzór na stempelek 


5. Przyłóż stempel do paznokcia tak aby krawędź wzorku stykała się ze krawędziom paznokcia.
I dokładnie odbijamy wzorek ze stempelka na paznokieć 



Tak wygląda całość :



Na koniec możemy jeszcze pomalować paznokcie Top Coatem. 











23 komentarze:

  1. muszę kupić sobie zestaw do robienia stempelków :) bardzo podoba s\mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow, niezły efekt :)
    Zapraszam do mnie na konkurs na najładniejszy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe ; )
    Obserwujemy ????? : D
    http://belooveddog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm. ♥ Świetne paznokcie . ;3 Zapraszam do mnie . ;P Może obserwujemy nawzajem ? Ja już ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten zestaw z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Srebrny lakier jest ładny, ale efekt przypomina mi działanie pękacza, a on mi się za bardzo nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię lakiery z simple beauty ;d
    efekt zdecydowanie na tak ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt :) zapraszam do mnioe

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! mega efekt:) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne ;o

    U mnie nowa notka przetestowany nowy lakier :) jeśli chcesz, to zapraszam serdecznie www.rubber-balloon.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś te stempelki?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie można kupić takie coś? Zainteresowało mnie to bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*