poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Pada Deszcz

Pogoda za oknem jest okropna aż nie chcę się nic robić ! A tym bardziej uczyć a za tydzień EGZAMINY GIMNAZJALNE ! o.o  



Wczoraj była 100 rocznica zatonięcia Titanica-to pewnie już wiedzą wszyscy ;)
Z okazji tej cały dzień na National Geographic puszczali różne dokumenty na temat Titanica, a więc przez cały dzień u mnie był włączony NG ;)  Chciałam iść do kina na Titanic3D ale pech chciał żeby w CinemaCity puszczali to tylko w niektórych miastach ! a w Katowicach nie ;(


W sobotę byłam w SCC  kupiłam między innymi :

Kopertówko-Kosmetyczka 


Full Cap

Długopis z papugą !  ;P



Dziś po szkole pomalowałam paznokcie  :

Różowe i biała panterka :)



Obecnie poszukuję :
Ale jak na złość w Drogerii sąWszystkie oprócz tej ! ;P





Biorę udział w rozdaniu CLICK


24 komentarze:

  1. Ślicznie zrobione paznokcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam mieć taki długopis, maniaczka przyborów papierniczych ze mnie.
    Nie przejmuj się, w naszym kinie (którego nie ma) też go nie wyświetlali :)
    Interesujesz się Titanikiem?

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się właśnie udało upolować ten wzornik z essence i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! *.*

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your nails :) Nice pic and original pencil :D

    OdpowiedzUsuń
  6. http://tanieubrania.blogspot.com/ ceny do negocjacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zastanawiam nad kupnem stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wciąż poswzukuję full capy!

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze współczuję egzaminu - ja mam na szczęście za rok <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się podoba, a najbardziej czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję : )
    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paznokcie.:) Zapraszam do mnie Ciebie i innych, zachęcam również do obserwowania.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha! fajny długopis!
    i śliczne paznokcie :D

    życzę powodzenia!

    pzdr.
    dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś taki sam długopis :D a paznokcie cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają te paznokcie, podoba mi się takie zestawienie kolorów :) I świetna kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia na egzaminach:) Mnie za ok półtora miesiąca czeka sesja, eh ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*