wtorek, 24 kwietnia 2012

Po Humanistycznym :)

Dziś 1 dzień testów czyli Historia-Wos  oraz Polski.  Co do Historia-Wos to Wos był Spoko gorzej z Historią.. :). A Polski to akurat bardzo łatwy.


W przerwie między testami ^^


Paznokcie na Testy: French z brokatem, kwiatuszkiem i cyrkonią 






Niestety nie mam zdjęć siebie i stroju dodam jutro bo będę na pewno robić ;) 


Dziś kupiłam lakier miętowy-długo poszukiwany ! ^^
Jutro idę na poszukiwania pomarańczowego :D

Za niedługo spodziewajcie się postu z lakierami i ozdobami :)

20 komentarzy:

  1. a mnie coś urzekło w Paryżu w sumie nie wiem nawet co, ale masz racje strasznie dużo osób jara się Paryżem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na kolejnych częściach testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja też długo poszukiwałam miętowego lakierku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne paznokcie :)
    powodzenia na reszcie testów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe paznokcie ;) powodenia jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paznokcie! ;d
    I jak tam po dzisiejszym ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Też pisałam testy. Z historii (aż dziwne!) jestem zadowolona. Polski tez nie był taki zły, chociaż temat rozprawki zbytnio mi nie odpowiadał. / Powodzenia jutro :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do Wiosennego Konkursu H&M :
    http://zycie-kate.blogspot.com/2012/04/wiosenny-konkurs-h.html
    Do wygrania jest śliczna amarantowa sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie ;) uwielbiam te krakersy ;D dzisiaj się na wf zajadałam nimi ;D

    OdpowiedzUsuń

  10. witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale myślę, że zostanę na dłużej;-)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, w którym można wygrać srebrną bransoletkę Apart i wiele innych cennych nagród:

    KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno świetnie Ci poszło. ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*