poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Różowe Trampki

Hej !

Ostatnio zauważyłam że wiele bloggerek kupuję fajne kolorowe trampki w PEPCO po jedynie 9,99.
Musiałam to sprawdzić a PEPCO mam pod nosem ;)
U mnie były różowe, pomarańczowe i żółte, ale z mojego rozmiaru były tylko żółte i różowe, a zależało mi na pomarańczowych ;P. Ostatecznie kupiłam różowe bo te żółte miały dziwny kolor ;)


<3  



A tymczasem.. :



Mnie najbardziej smakuję "Irish cream "
Tequili - nawet nie próbowałam ;p 

Dziś słoneczko zawitało !. Oby zostało na Dłużeej ;)



ZAPRASZAM :


;)



30 komentarzy:

  1. Świetne trampki! <3

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com
    Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja reż kupiłam 2 pary zielone i pomarańczowe a zależało mi na różowych!
    Zamienimy się?Nie no żartuje ale różowe piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne buciki :) już klikam Lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. różowe sa genialne ! ♥
    tak przy okazji : Wesołych Świąt ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. najgorsze z całego dyngusa jest sprzątanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne trampeczki , może też w nie zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buciki są śliczne , podoba mi się ten kolor , zamirzam kupić pomarańczowe albo niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie chyba wykupili wszystkie trampki bo ani jednej pary nie ma :X

    OdpowiedzUsuń
  9. mam takie same, tylko że pomarańczowe :D
    Szczerze założyłam je z 3 razy i mam już brudne ;/ ale oj tam :D
    zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chce też takie trampki tylko kolor mietowy czy cos :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te trampki, byłam z koleżanką aby je kupić , ale były same żółte i naprawdę miały dziwny kolor :P
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam takie same ale czarno fioletowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja widziałam takie w Auchanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baryłki MOJITO!? Jak smakuja? Ale ja bym chciała takich spróbować :(

    pozdrawiam i zapraszam do siebie x tymczasem dodaje blog do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne są te trampki! <3

    dziękuje za komentarz u mnie i zapraszam, nowa notka ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie w pepco były tylko zielone :D A te różowe są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie był skok na pepco i teraz co patrze to ktoś ma takie trampki ;p
    w sumie ja nie mam ich tylko dlatego, że już nie było. za taką cenę to grzech nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne trampki ;D
    Zapraszam do mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  19. aa dziękuję : )

    też mam te trampki, tylko seledynowe : )

    OdpowiedzUsuń
  20. dziekuje za miły komentarz, zachęcam do obserwacji.

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam te same tenisóweczki :D Pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*