piątek, 20 kwietnia 2012

Słonecznie !

Wczoraj i Dziś zapowiadali deszcz a nie było ani kropli !  Z czego oczywiście się ciesze :)
Teraz Weekend Poniedziałek i wtorek-czwartek - TESTY GIMNAZJALNE ! -.-

Ostatnio zauważyłam że na moim blogu są odwiedziny z Gwadelupy! - nawet tego nie znałam ;p   i Chin^^
Coraz bardziej mnie zadziwiacie !

Wczoraj przez przypadek coś naciskam i zrobił mi się nowy wygląd bloggera wgl. nie umiałam się w nim połapać ! -.-  Ale jakoś wróciłam do normalnego stanu. Ale niestety podobno będzie taki za niedługo na zawsze ! -.-
Czy oni już skończą wymyślać z tymi nowymi wyglądami Ta cała Oś Czasu na FB, nowy wygląd Zapytaj i inne.Niby mają być nowoczesne a są głupie !


                        Chciałam to dać jako nagłówek ale nie umiem zrobić żeby było na środku




21 komentarzy:

  1. Też mi się nie podobają te wszystkie zmiany !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie! :))

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. w taką pogodę aż chce się żyć ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten nowy wygląd jest koszmarny -_-'

    OdpowiedzUsuń
  5. Testy -.-
    Fajna koszulka!:)
    Zapraszam do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna czapka ;D
    Właśnie nie wiem jak wrócić do tamtego wyglądu mogłabyś mi napisać jak do niego wróciłaś bo w tym nowym niby posta napisałam ale połapać się też nie mogę ;(
    jak może to napisz w komentarzu bo w tym nowym wyglądzie to nawet nie wiem gdzie są wiadomości prywatne ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic tylko życzyć powodzenia na testach ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na testach, fajnie by wyglądał jako nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. poszerz go np w paincie to bedziesz miala na srodku ;)
    +zapraszam do mnie; www.hooope-dieslast.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Taa, chcą być fajni więc wymyślają. Też nie lubię tych nowości ;/
    U nas dzisiaj padało i była - pierwsza w tym roku - burza! ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. blogger też ? o_O
    i jeszcze chomikuj :(

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie tez slonecznie :DD:

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny by był z tego nagłówek ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. o nie tylko nie oś czasu... -,-

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*