sobota, 28 kwietnia 2012

Zaczynamy Majówkę..!

Witajcie Kochani !!! ;*

No to zaczynamy majówkę. Jak ja zaczęłam ?  Bardzo spontanicznie i niecodziennie :


Po szkole dowiedziałam się że wygrałam bilety do Teatru (Teatr Rozrywki w Chorzowie), na Przebudzenie Wiosny. Spektakl był na godzinę 19, skończył się przed 22.
Pierwsze co zrobiłam to poszukałam opinii w internecie na temat tego przedstawienia, powiem że opinie zniechęciły mnie do wyjścia, ponieważ wszyscy piszą że jest nudny i po pierwszej połowie wychodzili...





A tymczasem Przedstawienie było SUPER ! 
Naprawdę Polecam. Warto było.
Aktorzy i orkiestra dostała 5minutowe oklaski na stojąco.

Teraz już wiem że nie warto wierzyć w to co piszą inni !



Kogo gra podobała Mi się najbardziej- Wszyscy byli świetni, ale muszę wyróżnić  Kamila Franczaka który wcielił się w role Moritz'a. Grał i śpiewał Wspaniale.

Był to Musical- więc było tam mnóstwo piosenek, wykonanych Perfekcyjnie, aktorzy mają Cudowne głosy !
Niestety nigdzie nie ma do posłuchania piosenek w wersji Polskiej ale w wersji Angielskiej są wszystkie !
Oto niektóre z nich :
\


                                            



                                                   



Nie ukrywam że bardzo bym chciała się wybrać na ten spektakl jeszcze raz a może nawet dwa razy ;) 

Więcej informacji na Oficjalnej Stronie :Teatru Rozrywki





24 komentarze:

  1. slicznego masz bloga :* i bardzo mi sie podoba tło ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranego biletu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi znajomi byli na tym przedstawieniu . też im się bardzo podobał ;D
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post. Chcałabym pójść do Teatru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze ja juz tak dlugo sie zbieram do tego, aby isc w końcu do teatru!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło że Ci się podobają takie pazurki ;)
    Zapraszam częściej, co trochę będzie pojawiała się notka ze stylizacją paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałabym pójść do teatru^^
    fajne nutki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dawno nie byłam w teatrze
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię chodzić do teatru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham TEATR <3
    uu majówka YEA <33

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o tym spektaklu... gdybym miała gdzie " pod ręką " teatr od razu bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieki nie byłam na musicalu. Jeśli się uda, na pewno jakiś zaliczę. Utwory niesamowicie fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranych biletów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo super, a jak to sie stało, że wygrałaś te bilety?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę w końcu się wybrać do Teatru ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za komentarz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polska strona o Brytyjskim zespole. Z miłości do Coldplay. Zapraszam!


    coldplay-poland.blogspot.com


    PS bardzo przepraszam za SPAM, wiem on denerwuje, w niczym nie pomaga i nie jest motywujący, ale JAKOŚ muszę pomóc mojej stronie :) jeszcze raz przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Do teatru wybieram się już od roku, moę w końcu uda się tam dotrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jutro idę na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam iść bo słyszałam że fajne jak było w Świdnicy ;p
    wgl. to słyszałam że najlepiej śpiewał wokalista zero procent Franiu ;p

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*