niedziela, 20 maja 2012

Animals

Hej ! :*

Już 2 raz odkładam post o lakierach, trudno musi poczekać :D  Dziś będzie coś innego ;)

W piątek poszliśmy na dni otwarte pewnego liceum. Była tam wystawa zwierząt ( zwierzęta nie są ze szkoły.Zostały przyniesione na pokaz)  : Były węże,żółwie,jaszczurki,kameleony,kraby,jeże i wiele innych.

Z kameleonem :D


Krab :D
Ten to dopiero był super.
Chodził bokiem  tam i z powrotem ;P

Jeż pigmejski <3
Najbardziej urocze tam zwierzątko ! 




<3  !


Musiałam dać zdjęcie jak są w pudelku, bo bałam się do nich podejść-.-


Cudne kolory ! 
Niestety pan go nie wypuścił. Ponieważ szybko biega i potrafi chodzić po suficie i byśmy go nie umieli złapać :) 

Patyczak ;D
Na początku bałam się go wziąć do ręki, ale wszyscy brali i było OK.
Jest lekki jak piórko prawie wgl. nie czułam że mam coś na ręce ! ;)


Nie mam zdjęć węża-nawet nie wiem dlaczego ?!
Żółwi- bo to już wszyscy znają 
I wodnych stworzonek- też nie wiem czemu ?!były fajne ;)
 



 

 
 
 

16 komentarzy:

  1. ale mi się marzy kameleon! cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki jeżyk .;)
    O bożee. ^^ Boję się patyczaków. ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. ten jeżyk rzeczywiście przeuroczy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejku, ten jeż jest taki kochany ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością patrzy się tylko na jeżyka, reszta nieco mnie przeraża (:

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko patyczak;D Jakos nie przepadam za takimi zwierzatkami, wole te tradycyjne kot czy rybki;p Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten jeżyk jest przeuroczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprócz jeża to od reszty bym wiała gdzie pieprz rośnie! boję sie takich stworów, głownie krabów! grgrgrgr

    OdpowiedzUsuń
  9. słodki jeż

    + zapraszam do obserwowania ;D
    http://fashfactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*