sobota, 26 maja 2012

Kisiel Frugo i Recenzja Maseczek

Hej ! Kochani

Ostatnie 2 tygodnie w szkole to były ostateczne dni na poprawy, bo potem wyjeżdżamy a następny tydzień mamy cały wolny ! (Dzień Sportu, 125-lecie Szkoły, Boże Ciało, a potem szkoła nam zrobiła wolne w piątek)

Ostatnio natchnęłam się na kisiel FRUGO , nie lubię kisieli ale jeżeli FRUGO to musiałam spróbować ;)  Wzięłam mój ulubiony smak Frugo- RÓŻOWY !  Co do jego samego to dobry w smaku bardzo podobny do samego napoju i dodatkowo mamy kawałki owoców ! :)

Co to za kubek ?


"Jestem jędzą ... i dobrze mi z  tym ! " -Prezent od Brata xD





Tak prezentuję się kisiel  -widać kawałeczki owoców , no i jest Różowy :D





Ostatnio pokazywałam że kupiłam maseczki :



Zacznę od tej po lewej :

Została 1. I dokupiłam saszetkę ;)

CO PISZE PRODUCENT :
Złuszczająca maseczka z dodatkiem olejku z avocado i orzecha włoskiego - oczyści i złuszczy twoją skórę dzięki olejkowi z avocado i granulkom orzecha włoskiego. 
Połączenie naturalnych składników delikatnie usuwa martwe komórki naskórka i głęboko nawilża skórę.
Odpowiednia do każdego rodzaju cery.

SPOSÓB UŻYCIA:
Zmyć twarz ciepłą wodą. Nałożyć maseczkę równomiernie na całą twarz, omijając okolice oczu i ust.Następnie należy wmasowywać maseczkę w skórę przez 2-3 minuty Pozostawiając na 10-15 min. Zmyć maseczkę letnią wodą i osuszyć twarz.
Używać raz w tygodniu !


Co ja zauważyłam ?  :
Na początek że miałam całe ręce świecące!- maseczka jest perłowa i miałam całe ręce jakby z brokatu ;D - Mnie osobiście to nie przesadza ;)
Bardzo przyjemnie się wmasowuję bo jak już pisałam wcześniej na w sobie granulki orzecha włoskiego. 
Po zmyciu skóra jest bardziej nawilżona, jaśniejsza i żywsza ;)






Została mi już tylko 1.


CO PISZE PRODUCENT :
Maseczka do twarzy typu Peel-Off. Olejek z Pomarańczy i witamina C.
Usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek dzięki olejkowi z pomarańczy i witaminie C.
Naturalne składniki ukoją i odświeżą Twoją skórę, przywrócą równowagę, dostarczają niezbędnych witamin.
Odpowiednia do każdego rodzaju cery. 
                                                           

                                                                 
                                                                         SPOSÓB UŻYCIA :
                      Zmyć twarz ciepłą wodą, Nałożyć maseczkę równomiernie na całą twarz , omijając okolice oczu i ust. Pozostawiając na 5-10min. Następnie delikatnie zdjąć maskę zaczynając od krawędzi. Zmyć                                               pozostałości letnią wodą o osuszyć skórę.
                                                           Używać raz w tygodniu !
                                                          


                                                                  
,                                                         CO JA ZAUWAŻYŁAM ?  :
Nie ma mowy o tym aby zdjąć ją jednym płatem, maseczka rwie się. Czas przeznaczony czyli 5-10 jest stanowczo za krótki - po tym czasie maseczka jest jeszcze lepka.  Ma cudowny mapach pomarańczy- zapach jest bardzo modny i przyjemny. Skóra wydaję się być zdrowsza.



                                                             PODSUMOWUJĄC :

Polecam te maseczki są tanie, łatwo dostępne i wydajne. Dostajemy 2 opakowania, 1 starsza na 2razy, więc cała saszetka na 4 razy.  KUPIĘ PONOWNIE !











24 komentarze:

  1. kiedyś uwielbiałam różowe frugo ale jak się dowiedziałam że jako barwnik do różowego frugo są jakieś robaki to mi różowe frugo obrzydło a mam pytanko w jakim sklepie kupiłaś kisiel frugo ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kupię tą maseczkę peel-off

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba nam się twój blog :)

    zapraszamy na naszego bliźniaczego http://life-of-twins.blogspot.com/ +obserwujemy? LOVE

    OdpowiedzUsuń
  4. kisiel <3 uwielbiam go, chociaż wolę czarny :)

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham kisiel, lubię frugo, dlatego chciałam spróbować kisiel frugo, ale nie kupiłam, bo są kawałki owoców, czego nienawidzę w kislu !: 33 Dzięki za komentarz na moim blogu . ;p Dodałam cię do listy odwiedzanych przeze mnie blogów. ;D I dodaję się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. a maseczki <3 dziś muszę nałożyć moją :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kisieel <3
    Świetny BLOG ^_^
    Zapraszam do siebie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com
    + Liczę na nowych obserwatorów ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow nie wiedziałam, że jest kisiel Frugo ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kubek jest EXTRA *.*
    dzięki za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam pojęcia, że jest taki kisiel, ale ja ogólnie jestem opóźniona. Mój kubek nie jest taki fajny, ma napis ,,Kubek Wędkarza". Smutna prawda. Ile kosztuje taka maseczka? Nie mam jakiś ogromnych problemów z cerą, dlatego zawsze wystarczała mi zielona glinka i nie orientuję się za bardzo w maseczkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. dzisiaj zajadałam loda Frugo. :p A kiśle uwielbiam chyba wszytkie. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great blog structure.

    I would love to follow your beautiful blog! <3 maybe we can follow each other?



    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, nie jaram się frugo. :P A kisiel ogólnie uwielbiam .:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny kubek!!!!
    Gdzie kupiłaś maseczki???? Napisz proszę koniecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*