piątek, 11 maja 2012

Luzz :)

Witam Kochani !! :*

Przepraszam ! Że tak długo nie pisałam, ale niestety nie mogłam.
Pogoda jest cudna i pozwala na to aby się rozłożyć na balkonie i pisać notki na tablecie ;)


W szkole cały tydzień był wyjątkowo luźny, żadnego sprawdziany,kartkówek i nawet zadań domowych ! :D
Dziś lekcji nie było tylko 3klasy (czyli ja) mieli 5godzinny wykład na temat pierwszej pomocy, kończący się testem- którego się obawiałam bo można zdać i dostanie się certyfikat, a jak się nie zda to tylko potwierdzenie że się uczestniczyło. Byłam pewna że nie zdam ;p
Ale jak pani powiedziała że tylko 2 osoby z klasy napisały na największą ilość punktów w tym Ja to już byłam spojona zdziwiona ale spokojna :D
Łącznie pkt. można było zdobyć 20
A certyfikat jest od 15 więc to i tak spoko :)

No i znowu mamy weekend !
Jakieś plany ??  :)


13 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć tableta. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. weekend zapowaida się bardzo gorąco, a planów brak ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany wyglądają następująco - nauka i anime. Intrygujące i złożone, nieprawdaż?
    Też chciałabym mieć tableta, ale znając moją nieograniczoną destrukcyjną energię... to lepiej jednak nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piątki zazwyczaj sa luźne. :D
    chciałabym mieć takiego. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. to fajnie , że dobrze napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam weekend z książkami xd. ;D

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiej firmy masz tablet?

    Ja zastanawiam się nad kupieniem ale nie wiem jakiej firmy są najlepsze -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. moje plany na weekend to piątek sobota koncerty O.S.T.R i Bednarka a niedziela odsypianie i odrabianie lekcje ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. A wygodnie na tablecie? : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wyobrażam sobie życia bez swojego laptopa :D nie wiem czy poradziłabym sobie z tabletem :P

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*