czwartek, 17 maja 2012

Ostatnie zakupy i Lody Frugo !

Hej dziś miał być post o lakierach ale przekładam go na następnego posta ;)

Ostatnio byłam w SCC- Silesia City Center.  Kupiłam parę drobiazgów, poszłam tam szukać prezentu dla Michaliny ale w końcu nie kupiłam prezentu, a pełno innych pierdół ;p
Niektóre z nich :

Kolczyki Musiałam kupić bo -FishBone ! <3
FLO- ceny nie pamiętam

Szczotka, Kupiłam bo pisało że łatwo rozczesuję włosy, nie wierzyłam ,ale naprawdę rozczesują się rewelacyjnie ! 




                                                                             Masażer do głowy ;)
                                                                                 Musiałam kupić - Bo tak ! ;D
                                                                             Meega Relaksuję ! 
                                                                            Flo: 9,99zł



T-shirt 
"FishBone" - Oczywiście !
New Yorker- 39,99zł

Tak już mam jak jestem w SCC to chodzę po wszystkich sklepach  a i tak zakupy(chodzi o ubrania) kończą się na New Yorkerze- i tam zawszę coś kupię ! ( zawsze z FishBone )  ;D


A dziś po szkole :

Lody Frugo !! <3


Pozdrawiam !  ;*





23 komentarze:

  1. świetny top!! do tego masz loda frugo zielonego:D uwielbiam frugo zielone:D dziękuję za odwiedziny:) jak będziesz mieć ochotę na wspólną obs. to napisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic innego nie przychodzi mi do głowy tylko: LODY FRUGO! <3

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zajadam te zielone Frugo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny masz blog wiesz?:) Na pewno będę tu częściej zaglądać :) PS.Obserwujemy ? ? Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolczyki :D
    +zapraszam do mnie na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak lody Frugo :D Ja je wręcz kocham :D Szczególnie zielone.
    A co do pytań powyżej to kupioć można prawie w każdej żabce :)

    http://dziwnainaczej.blogspot.com/ - przemyślenia, rady, candy/rozdania, opinie, felietony - mój punkt widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. na taką koszulkę to bym się sama skusiła:P

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko nigdy w życiu nie przypuszczałam, że jest coś takiego jak LÓD FRUGO :)
    Fajne zakupy
    Pozdrawiam i zapraszam!
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. jak smakują te lody? dobre są?
    śliczne drobiazgi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah te frugo :p Super t-shirt !

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrzebuje właśnie takiej szczotki :P gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. wow lody Frugo!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam spróbować lody frugo, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ten masazer tez planuje kupic :) a o lodach frugo nie wiedzialam:/ fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. też mi się marzy taki masażer:) a na lody też poluję! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*