środa, 2 maja 2012

Sesja...Mitsubishi ^^

Hej Kochani !! ;*

Ostatnio Mi się nudziło, a Miałam ochotę porobić zdjęcia, postanowiłam zrobić Sesyjkę autu mojego brata ( Mitsubishi Colt  <kolor-biały>  )
A też się tak złożyło że przedwczoraj było 1rok od dnia jak to mój brat kupił te auto :D
Auto od czasu kupna baaardzo się zmieniło, nie miało tych wszystkich naklejek i dodatków ;)  :















Nie zrobiłam auta w całości.. ale pokaże zdjęcie robione przez brata :

Jeszcze na tylnych szybach nie było naklejek ;p 






22 komentarze:

  1. moja mamuska chciala sobie taki otóż samochodzik zakupić ale czarny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lekki tuning brat zrobił autku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam sie na tym zupełnie, ale fajnie to wygląda. ;) dziękuje za komentarz i zapraszam do siebie ponownie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, nie powiem że nie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super auto! ja w koncu chce zrobic prawojazdy ale dopiero jak zarobie troche kasy:) zapraszam na nowy wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ulalaa, super. :D


    Zapraszam do nas http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha! ;DD Fajna sesja! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma co, bryka jak się patrzy :D
    a co do mojej choroby to na szczęście wszystko zmierza w dobrą stronę :) pozdrawiam (kopnij-to.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great items!

    xoxo Sootjeelina <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam się na autach, więc nie wiem czy to fajne auto czy nie - nie jaram się :d

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio tez jakos tak bardziej zaczelam sie interesowac samochodami, w sumie zdjecia aut to jedne z lepszych :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*