poniedziałek, 28 maja 2012

W Parku

W Sobotę w parku odbywał się "Festiwal Śląskich Smaków"
Poszliśmy tam ponieważ mój brat pomagał tam gotować Panu Remigiuszowi Rączce oraz inny kucharzom.
Cała impreza była bardzo miła, po prostu dobrze i ciekawie spędzony czas. Byli kabarety,zespoły muzyczne,poczęstunki oraz Finał VII Festiwalu Śląskich Smaków- drużyny walczyki o tytuł "Eksperta  Śląskich Smaków" oraz nagrodę..Złotego Durszlaka.



Rozdawanie Nagród


Wata Cukrowa :D -Oczywiście Różową !


Kokardka !  <3


Wiewiórka zrobiona z Kwiatów. A  w parku udało mi się zauważyć prawdziwą tylko zanim zdążyłam zrobić zdjęcie uciekła...










20 komentarzy:

  1. Wiewióra jest niezła . ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia+ fajna kokardka. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie wiedziałam o imprezie smaków!

    OdpowiedzUsuń
  4. the squirrel is really beautiful :D
    OMG yummy candy floss <3
    Nice pictures :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi smaku na watę cukrową ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wata cukrowa! <3 Przypomniało mi się dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na rozdanie u dziwna inaczej. Do wygrania m.in NIESPODZIANKA Z !!PARYŻA!!, mała kosmetyczka, kolczyki i autografy (np. Hugh Laurie znanego jako dr. House). Zapraszam! http://dziwnainaczej.blogspot.com/2012/05/rozdanie-czas-zaczac.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka duza wata cukrowa smak mojego dziecinstwa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega słodziutka kokardeczka we włosach :) prosze bardzo,jaki festyn,żyć nie umierać :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wataaaaa <3


    nowa notka www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiewiórka z kwiatów jest fajna :)
    Ale bym zjadła watę cukrową :D Ale takiej wielkiej to nie dałabym rady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się zachciało klusek śląskich:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*