środa, 13 czerwca 2012

Dłuugii Weekend Brenna-Ustroń

Przepraszam że nie pisałam, ale nawet nie było mnie w domu. Byłam w Brennej na wycieczce na tym dłuugim Weekendzie.   Ha! Ledwo co przyjechałam z Warszawy a tu spontanicznie z rodzinką do Brennej ;p
W samej Brennej ciekawego raczej nic nie było dlatego  jeździliśmy na cały dzień do innych miast.


Bluzka-NewYorker
Kamizelka-Takko Fashion
Jeansy-NN
Buty-Pepco

Bluzka-Reserved
Jeansy-cherokee 
Sandały-Nike





A no i moje EuroPaznokcie ;p



17 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia!:D
    super pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjecia i paznokcie :D
    zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i te paznokcie - też musze sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne paznokcie w sam raz na euro

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za Euro paznokcie ;* ^^

    Zapraszam do mnie ;>
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. euro paznokcie! fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie świetne, moje za krótkie na tego typu mani :)) obserwuję i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie świetne, podoba mi się, że nie tylko flagę Polski namalowałaś. Ciekawe, jak reagują na nie nauczyciele ;*
    Rzeźba jest ładna, w mojej okolicy też jest sporo takich, przywodzą myśli o pogańskich czasach.
    Pracowity weekend.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow. pomyslowe pazurki! :D ładne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, jakie kolorowe pazury. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna notka, ciekawe paznokcie ;3 Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie super:)notka bardzo ciekawa:)
    Dziękuje za wizytę na moim blogu:)Dodaje Twój blog do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia:) najbardziej różowa kokarda mi się podoba! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*