czwartek, 28 czerwca 2012

Nails

Witam Kochani !

Jak pewnie zauważyliście Uwielbiam malować i zdobić paznokcie.
Dzisiejszy post będzie poświęcony w całości moim paznokciom.
Niedawno zaczęłam robić zdjęcia moich pomalowanych paznokci- czasami Wam je tu pokazuję .
Ale dziś zbiorę wszystko w całość.

                                                       ZACZYNAMY !  :

1. French.  - czyli paznokcie na testy gimnazjalne.



French z odrobiną brokatu, czarnym kwiatuszkiem-stempelek Oraz cyrkonią na palcu środkowym.




2.Miętowe w kropeczki- czyli paznokcie na ostatni dzień testów gimnazjalnych.


Paznokcie pomalowane na kolor miętowy(wiem za zdjęciu wygląda inaczej) , białe kropeczki-robione sondą. Na środkowym złotko i naklejka-serce.



3.Black&Silver- często do nich wracam łatwo się je robi i wyglądają ciekawie.

Paznokcie pomalowane na czarno i srebrny stempelek-panterka.



4.Tygrysek-robione na wyjazd do Warszawy. Musiałam wybrać takie żeby pasowały do każdego ubioru-w końcu musiałam wytrzymać 3dni z tym samym mani.

Całość pomalowana na żywy pomarańczowy, stempelki-tygrysek. Gruba warstwa utrwalacza(bo na wycieczce nie ma czasu na poprawki)-widać jak się błyszczą. 


5.Nude - Na wypróbowanie nowego lakieru i nowej płytki stempelków.


Pomalowane na beżowo, białe stempelki-panterka. Na koniec warstwa matującego lakieru-jestem nim zawiedziona, kupiłam bo nie było tego co polecali bloggerki, a ten daje lekki efekt.


6.Irish. Pomalowana na szybko bo śpieszyłam się do kościoła.

Czyli na przemian pomalowane paznokcie na pomarańczowo i zielono, do tego czarne stempelki.


7.Czarno-Białe-Robione specjalnie do motywu bluzki czyli pasy biało-czarne :

Paznokcie na początku pomalowane na biało,następnie w pewnych odległościach czarne pasy



8.Inna Wersja French'a- eksperymentowanie z zwykłym frenchem.

Paznokcie pomalowane na biało, następnie czarny pasek u góry(jak przy frenchu) i czerwone kropki(robione sondą) układające się w krzyż  +Końcowy lakier matowy



9.Kaczuszka-zainspirowały mnie przeróżne zwierzęce paznokcie u bloggerek.

Paznokcie początkowo pomalowane na błękit,biały pasek u góry(jak french) no i malujemy kaczuszkę dodajemy jej oczka,buźkę + kropelki wody-ciemniejszym niebieskim.


10.Szachownica/Flagi Wyścigowe- eksperymentowanie z nową płytką


Paznokcie początkowo pomalowane na czarno następnie biały stempelek - można odwrotnie ja wolałam w takiej kolejności.



11.Kolorowo-początkowo żółto-czarne ale nic nie zaszkodzi dodać więcej koloru.

Paznokcie pomalowane na żółto + stempelki czarne i czerwone.


12.Irlandia- czyli paznokcie na St.Patrick Day 

Po kolei pasy zielonym,białym pomarańczowym lakierem. + końcowy lakier matowy


13.Miętowo-Różowe Bąbelki-  czyli moje 2 ulubione kolory lakierów, musiałam zobaczyć jak będą wyglądać razem

Paznokcie pomalowane na miętowo, stempelek czerwonym lakierem-czerwony przy stempelku jest różowy, kiedy użyjemy różowego nic nie będzie widać.


14.Różowo-Białe- takie tam

Różowe paznokcie +biały stempelek-panterka



15.Black-Pink Bubbles-  taki tam zwyklaczek






16.Koko Koko Euro Spoko - paznokcie na rozpoczęcie Euro

Czyli flagi Irlandii,Anglii,Polski i Ukrainy. Na środkowym Napis "Euro 2012"



17.Niecodzienny French- bardzo spokojne jak na mnie paznokcie

Paznokcie pomalowane na khaki, stempelek czarny French  + białe gwiazdki.


18.Gold Nails- musiałam wypróbować nowy lakier


Paznokcie pomalowane na złoto +czarny stempelek-panterka.





No to Kończę !
Lecę szykować paznokcie na zakończenie !! :)  -Tak, pokażę efekty ;p



20 komentarzy:

  1. śliczne paznokcie. Ja niestety nie umiem malować paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozgryzłaś mnie ;d
    Tak, z Bravo, chyba już dawno były :D
    ------
    Paznokcie piękne, niesamowicie ładne, musiałaś się namachać przy tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow. prześliczne paznokcie. masz talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie malujesz paznokcie. Ja tak nie potrafię ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie które są nieziemsko świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :O fajne wszystkie, niezła zajawka!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOooow *_* ja nie umiem robić żadnych wzorków dlatego ograniczam się jedynie do zwykłego malowania na jeden kolor.
    nomivida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no wszystkie są świetne ! nie moge się napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  9. miętowe kropki i tygrysek są boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczopląs, tyle tu fajnych paznokci, aż nie sposób wybrać. U mnie jest kategoryczny zakaz malowania, a ja jakoś nie czuję takiej potrzeby, no i z umiejętnościami kosmetycznymi u mnie krucho. Zazdroszczę, uwielbiam tygrysy :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow dziewczyno masz talent :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, ale ty zdolna jestes! :D ja muszę się poduczyć ;(
    zdecydowanie uwielbiam 1, moja mama jest w nim specjalistką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tygrysek mi się bardzo podoba :) Kurde a ja się cały czas zastanawiam, jak Wy robicie tak równie kropki duże, jak na 13 manicure ! A to stempelki i wszystko jasne, muszę takie kupić :))

    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs, który organizuję na swoim blogu, z Golden Rose, do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci :) Informację o konkursie znajdziesz na pasku bocznym z prawej strony, wystarczy kliknąć w zdjęcie KONKURS.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*