sobota, 16 czerwca 2012

Ser-Cebula - Zdrowe Chipsy

Hej Kochani !!  ;*

Pokażę to co kupiłam w Warszawie ale tam nie miałam na to ochoty więc otworzyłam dopiero w domu :)
Co to takiego ?   Ser i Cebula Chrupiące Plasterki.

Paczka jak widać ma 20g
Kupione w sklepiku w Pałacu Kultury ;D   
Cena:1,99


Jak to wygląda ? 

Mnie osobiście smakuję lubię takie urozmaicenia. I wszelkiego rodzaju zdrowe wersje przekąsek .




Co pisze producent :

"Zrobione z 30g świeżego sera o obniżonej zawartości tłuszczu - 20% "

Były jeszcze 2 wersje :
Ser+marchewka
Ser z przyprawami



Robione ostatnio na ogródku :




I co ostatnio zauważyłam :

HaHa Mój blog żyje tylko z FRUGO ! ;p

Lubię czasem sobie poczytać " Wyszukiwane słowa Kluczowe" 
Można się czasem nieźle pośmiać 



16 komentarzy:

  1. nie jadłam .. muszą być pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo <3 WŁAśnie mój blog wrócił do życia !:D
    Wejdź oceń zmiany! Jest niebo lepiej :D
    Pozdrawiam MiAa .. i jeśli mmożesz poleć mnie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam i lody frugo i kisiel. :D haha xd.
    ładne buty. ^^ nigdy nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam o ich istnieniu ;D
    Fajny blog ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja wiem, czy te chipsy takie zdrowe... Moja była nauczycielka mawiała, że nie ma niezdrowego jedzenia, bo wszystko jest zdrowe w odpowiednich ilościach.
    Frugo powinno Ci płacić XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam jeszcze takich chipsów ale jakoś nie ciagnie mi do nich stawiam na laysy i inne tego typu wynalazki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jadłam tych ale jak zobaczę w sklepie to pewnie je kupię. ;D
      wpadnij do mnie ;)

      Usuń
  7. takie dobre czipsy a ja na diecie !! nie mogę na to patrzeć:)

    Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam lody frugo i kisiel :D
    A chipsy muszą być dobre ;)
    Zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. chcesz zgarnąc darmowe kosmetyki? zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahaha rozbawiło mnie to frugo :D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*