poniedziałek, 4 czerwca 2012

Warsaw ! " DZIEŃ 1

Hej Kochani ! ;*

Przepraszam że tak dłuugo nie pisałam..ale byłam na wycieczce w Warszawie !

Wycieczka była super tylko szkoda że tak krótko bo to tylko 3 dni. No trudno. ;)
Zwiedziliśmy  m.in. :

*Centrum Nauki Kopernik
*Muzeum Powstania Warszawskiego
*Zamek Królewski
*Łazienki
*Pałac Kultury
*Powązki
*Stadion
*Pomniki,budowle, kościoły i inne......

Mieliśmy jeszcze iść na Ogrody Uniwersytetu, ale się rozpadało.


 

Warszawa Wita  <3  ^^


Robione w drodze do- Pazurki na wycieczkę :) 





DZIEŃ 1:. Powązki,Pałac Kultury,Muzeum Powstania Warszawskiego :


I.    POWĄZKI:







II.   Muzeum Powstania Warszawskiego :







Przyciskało się wybrany przycisk z pytaniem i  słuchało się odpowiedz w słuchawce. 




III. Pałac Kultury :



Widoki z Tarasu Widokowego






Natrafiliśmy na wystawę " Geniusz Leonardo da Vinci " :








                     






To na tyle Dzisiejszy post z ograniczeniem do zdjęć z Powązek i Muzeum - <moim zdaniem takich zdjęć nie powinno się pokazywać, dlatego wybrałam "najłagodniejsze"  >

Spodziewajcie się notki z 2 i 3 dniem wycieczki w Warszawie oraz Podsumowania.








17 komentarzy:

  1. sliczne paznokcie
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe te pazurki :) thx za odwiedziny , dodaje do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki :D. Widzę, że ciekawa był wystawa. No i ten cudowny widok *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm.. blisko mojego zamieszkania ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, koło mojego też blisko ! Byłam tam mnóstwo razy! :3 W końcu, tam prawie mieszkam.;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa wystawa :) interesuję się sztuką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu ZOSTAŁ PRZEZ ZEMNIE BARDZO DOCENIONY :)
    Liczę na więcej ( Np : Przy nowych postach jak i tych starszych )
    Ty również masz fajnego bloga
    ( Obserwuję ) :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. alicja :D nieźle :D opisałas :D ale o tylm człowieku wirtuwianskim (czy jakos tak) moglas wspomniec ze mi niewierzylas co do tych proporcji :D a paznokcie masz najlepsze na swiecie :D chociaz misia :D od 2 miesiecy ma jedne i te same raz pomalowalła i czeka az same sie zmyje :D haha :D fuuuujjj... :D ale blog spoko :D zapraszam tez na mój :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog , zapraszam do mnie będzie miło jeśli skomentujesz jeszcze lepiej jak zaobserwujesz , Ja z przyjemnością zaobserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wawa! :> Mam chęć się tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, cieszę się, że się podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wawa! :> Chciala bym sie tam wybrac ://
    Super zdjecia ♥

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*